Hotel Vdara

8 reviews over Hotel Vdara in het Nederlands

Prachtig hotel

Eva
11-2-2017

Mooi hotel. Goede bedden. Net niet op de strip zelf maar je bent er binnen no time. Niet zo oud als de meeste hotels aan de strip dat is een pluspunt voor mij

Gereisd Met partner in februari 2014

Prima hotel echt een aanrader voor Las Vegas

Yvonne
17-8-2015

Een prachtig hotel met een moderne inrichting. Wij hadden een deluxe suite geboekt en dit was super, 2 grote heerlijke bedden en een prachtige grote badkamer, keuken, 2 grote flatscreens. Vriendelijk personeel in het gehele hotel. Geen gokhal in dit hotel. We hadden een kamer op de 52e verdieping met een prachtig uitzicht op de strip. Kortom echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Goed hotel, matige service

heer de Man
20-6-2014

Klacht over nat/ vochtig tapijt werd niet snel afgehandeld. pas na meerdere malen te klagen werd actie ondernomen. looproute naar Strip onduidelijk cq niet aanwezig. Geen shuttleservice naar airport

Gereisd Met partner in januari 2014

Fantastisch hotel

Marieke
25-4-2014

Geweldig hotel en van alle gemakken voorzien. Inchecken ging snel en toen de dame achter de receptie zag dat wij een week verbleven gaf ze ons een gratis upgrade en werd ons gevraagd of we een kamer op een hogere of lagere verdieping wilden. Kamer was super en van alle gemakken voorzien. We kwamen erachter dat de douche lekte en een lampje het niet deed. Dit vermeldt bij de conciërge en hetzelfde uur nog gerepareerd. Bij de conciërge in de lobby kon je met alle vragen terecht en ook voor verschillende activiteiten buiten het hotel om reserveren. Zwembad was ook perfect; schoon, goed onderhouden en een handdoekenservice! Het fijne van dit hotel vonden wij dat er geen casino in zat waardoor je je echt kon terugtrekken van de drukte van de strip maar je wel binnen 5-10 minuten midden op de strip stond. Kortom; geweldig hotel

Gereisd Met partner in april 2014

Super hotel

Jos
3-9-2013

Hotel Vdara* overtreft alles. Supersuite. In één woord een tophotel.

Gereisd Met partner in Mon Jul 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig hotel, grote klasse

Jasmine
1-11-2012

Het hotel maakt deel uit van the citycenter groep. Het ligt vlakbij de strip, achter de bellagio. Het is een super luxueus hotel en straalt een enorme rust uit te midden van die bruisende, woelige en overdrukke strip Het hotel heeft geen casino, wat voor ons zeker een pluspunt was. Een echt restaurant is er niet, maar in de bar kan je wel iets kleins eten. Het eten wat je krijgt is mooi gepresenteerd en zeer smakelijk. De kamers zijn groot en mooi ingericht en bovendien zeer netjes. De kamer is bijna volledig geluidsdicht. Er valt niets op aan te merken, al wil ik toch één minpuntje benoemen....iedereen is erg vriendelijk in dat hotel, alleen aan de receptie niet. Ze zijn wel correct, maar niet meer dan dat

Gereisd Met partner in oktober 2012

In 1 woord; GEWELDIG!

Miranda
8-8-2012

Hotel Vdara is een zeer mooi, schoon, rustig hotel gevestigd in het CityCenter. Het hotel heeft geen casino, wat heerlijk is als je terug komt van een drukke dag Las Vegas. Personeel is erg vriendelijk! Kamers zijn super ruim, heel erg luxe... en dan hadden wij nog de minst luxe ;) De kamers zijn eigenlijk mini appartementen opzich compleet met bad, fohn, 2 flatscreens, zithoek, eettafel, keukenblok, microwave, heerlijke bedden... Het hotel is ook verbonden met diverse andere hotels, dus makkelijk te bereiken vanaf de Strip!

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Geweldig

Fam.Berlicum
24-7-2011

Erg luxe hotel en geweldige kamers.Staat in verbinding met meerdere hotels dus je bent zo op de strip,hotel is verder erg rustig omdat er geen casino in zit.Echt helemaal top om alle drukte van de strip achter je te laten en lekker relaxen in je hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vdara in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vdara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.