Hotel Tuscany

37 reviews over Hotel Tuscany in het Nederlands

Fantastisch hotel

Stephanie
14-7-2017

Hotel toscany ligt ong 15 a 20 minuten lopen vanaf de strip. Ideaal voor als je de drukte een beetje zat bent. Het heeft 2 mooie zwembaden met genoeg ligplaatsen. Wij waren hier in mei en toen was het al erg warm overdag. De kamers zijn enorm met een keuken, zithoek, bad en douche apart en grote bedden. Er wordt goed schoongemaakt. Wij hebben tussen de middag een keer gegeten bij het barretje in het hotel en dit was goed.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel

Marjolein
1-5-2017

Mooie grote kamer na ons trouwen in Vegas

Gereisd Met partner in september 2012

Prima accomodatie op loopafstand van De Strip

Trijnie Mulder
29-9-2016

Ruime kamers, prima bedden.Alles schoon. Prima zwembad en goed restaurant. Geen geluid van buiten en goed werkende airco.Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Prijs/kwaliteit verhouding goed.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Grote kamers op 15 min lopen van Strip

bas_arts
19-5-2015

Tuscany suites is best een groot hotel met twee zwembaden, restaurantjes, cafe, casino etc. Daarnaast ligt het op 15-20 min lopen van het middelpunt op The Strip. De kamer die wij kregen was erg groot, 2 tweepersoonsbedden, een keuken met eettafel, een zithoek met twee banken, een ruime badkamer etc. Het enige dat me wel dwars zit is dat het zoooo gehorig is dat wanneer er iemand door de hal liep, of op de verdieping boven je, het zo hard doorklinkt op je kamer dat het net is alsof die persoon ook daadwerkelijk op je kamer is. Zo gehorig heb ik nog niet vaak meegemaakt. Dat maakt ook dat ik geen 8 of 9 geef maar een 7. We hebben ontbeten in het restaurantje achter in het casino. Dat is best goedkoop een prima eten. Ook voor 's avonds indien nodig (15 dollar ontbijt met 2 personen inclusief fooi, 35 diner.)

Gereisd Met partner in mei 2015

op loopafstand van de strip

marcel_vdbrink
19-9-2014

De grootste hotelkaamer die ik ooit ben tegengekomem. Nette kamer. Wifi is gratis en werkt goed (als je maar geen spatie in je naam zit)

Gereisd Met partner in september 2014

Wat een grote kamers

roland
7-9-2014

Tijdens onze rondreis waren dit met stip de grootste kamers die we tegen kwamen. Tuscany ligt 1km van de strip (kruispunt Bellagio/Ceasars/Bally) wat meteen een van de hoogtepunten is op de strip. Wij lieten de auto staan en liepen gewoon 10 minuten, wat best te doen was wat het was niet te warm (dat kan ook anders zijn). Zwembad is niet erg diep maar ruim groot genoeg. Verschillende restaurant mogelijkheden in het hotel best prima.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi opgezet hotel met zeer grote kamers

Costatica
7-1-2014

Mooi hotel. De kamers zijn enorm groot met bank en grote stoel, eethoek en keuken waar niets in stond, daar had je dus niets aan maar staat leuk zullen we maar zeggen. Leuk zwembad maar niet fijn om daar even te gaan liggen omdat de muziek daar zo hard staat dat het gaat irriteren. Ik zat nog even te denken om oordopjes in mijn oren te doen toen ik daar lag. 2x gegeten in het restaurant met kortingsbonnetjes van 2 voor de prijs van 1. Lekker en daardoor niet duur. Zo'n 10 tot 15 minuten lopen van de strip en dat is op de heenweg geen probleem maar als je veel gelopen hebt is dat best nog ver en zeker als het erg warm is. Je hebt niet zoveel last van de dronkenlappen op de strip maar het verkeer voor het hotel is erg druk, daar merk je overigens in het hotel niets van. Wel raad ik aan om bij boeking te vragen of je een kamer op de top floor kan krijgen omdat het houten plafonds zijn en daardoor elke stap van je bovenburen hoort.

Gereisd Met partner in september 2013

Goed alternatief voor een hotel aan de Strip

Sandra
2-10-2013

Lekker klein hotel ivm de massahotels aan de strip. Je bent met toen minuten lopen op de strip. Kamers zijn erg groot en schoon. Het eten in het café is van goede kwaliteit en redelijk geprijsd. Gratis parkeren bij het hotel. Enige nadeel is dat er geen gratis wifi is, dat verwacht je wel bij een kwalitatief hotel als dit.

Gereisd Met partner in september 2013

ruime kamers op loopafstand van strip

R.Dut
23-5-2013

een kamer als een balzaal met bankstelzitje en eettafel en kleine keuken.TV ,airco ,veilig parkeren en lekker rustig. Prima aanbiedingen op doorde weekse dagen.

Gereisd Met partner in Thu May 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige ligging en zeer grote kamers

heer Grootveld
17-5-2012

mooi complex op 10 minuten lopen van de Strip. Moois grote kamers met twee bedden

Gereisd Met partner in april 2012

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tuscany in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tuscany zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.