9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Trump International Las Vegas voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Trump International Las Vegas in het Nederlands

Super

annnn
20-11-2016

Wat een mooi hotel. Prachtige grote kamers zo luxe. Fijn zwembad. Valet parking Enorm genoten. Met het gratis busje zo op de strip. Ideaal.

fantastisch hotel!

maria
24-3-2016

Hele goede service!

Staan met alles voor je klaar!

Gereisd Met partner in maart 2016

Super hotel dicht bij de Strip

Kristien
2-1-2014

Ruime mooie luxueuze kamer met gigantische badkamer met grote goede douche! Minpuntje: tv werkte niet bij ons, maar we bleven maar één nachtje slapen dus we hebben er niet over geklaagd. Ligt op wandelafstand van de Strip. Aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2013

Heerlijke Luxe in Vegas

Dezcend
4-11-2013

Na een hele lange autoreis was het een genot om aan te komen bij dit hotel, Auto werd gelijk weggereden, koffers meegenomen, de buitenkant met gouden draaideuren doet al luxe aan, eenmaal binnen sta je ook tussen de kroonluchters en boeketten bloemen, klasse en luxe is wat het allemaal uitstraalt, De suite is ook zeer goed bevallen, ook al zijn ze niet erg modern ingericht maar alles is wat je nodig hebt, we hadden 2 badkamers, tv in de spiegel, bar, keukentje noem maar op en niet te vergeten het prachtige uitzicht.

Het hotel ligt net buiten de strip dus rustig, er gaat wel een busje van het hotel naar het centrum. Hotel is supergoed bevallen, zoveel luxe voor deze prijs, dat zul je niet overal tegenkomen, maar goed, in Vegas kan dat!

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Geweldig hotel

J. Reintjes
30-9-2013

Luxe hotel, zeer ruime suite compleet ingericht. Ligt net buiten het drukke centrum, maar wel op loopafstand. Het hotel heeft geen gok voorzieningen, dus het is relatief rustig in het hotel. De kamer, in dit geval een suite, was zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2013

Super

m.j.
17-9-2013

Het was echt super, mooie kamers, goede service, lekker ontbijt. Enig minpuntje was dat er per dag een fee gerekend werd van 25 dollar, wat bij de boeking niet vermeld was. Het ontbijt wat we geboekt hadden, bleek er ook niet bij te zijn. We kregen als tegemoetkoming wel een gratis ontbijt. Jammer was dat de trein veel herrie veroorzaakt. Als je de airco aanzette, hoorde je hier gelukkig minder van. Treinen moeten namelijk bij elk station toeteren. Wij vonden het prettig dat er geen gokgelegenheid in het hotel was. Er valt niets byzonders te zien, waardoor het ook lekker rustig is. Bij het zwembad was het wel behoorlijk druk, maar het is ons steeds gelukt om een bedje te bemachtigen.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Geweldig hotel!

marjolein
29-7-2013

We zijn hier geweest de nacht voordat we terug vlogen en het is een briljant hotel. De kamer is groot schoon en mooi. Mooi groot bad en tv in de spiegel voor ultieme ontspanning. Regendouche ook erg fijn. Bed was subliem en er was zelfs een keukentje in de kamer. We zaten op de 52e verdieping en hadden strip view. Dit was vooral ook 's avonds heel erg mooi. Service was geweldig. Ook een shuttle naar het whyn was aanwezig en erg goed. Niets op aan te merken, alleen maar lof.

Gereisd Met partner in juni 2013

Wat een kamer!!!

Jurgen
16-5-2013

Hotel is zeer goed en heeft een voortreffelijk service niveau. Alleen twee nadelen: De goederentrein die eens per uur toeterend langsgaat en de keiharde muziek met name in het weekend bij het zwembad. Ligging is verder ideaal t.o.v.de strip. Je hoeft niet de hele tijd in de waanzige drukte van Las Vegas te zijn.

Gereisd Anders in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek om de casino's te ontvluchten

Rick
8-7-2012

Trump Tower ligt centraal, is prima te lopen naar de strip. Het hotel heeft zeer mooie kamers, vriendelijke en behulpzame receptie en geen casino, wat het een wat meer hotel gevoel geeft. Het uitzicht, zeker vanaf de hoge verdiepingen, is schitterend. Ook met de speciale package deals zeer betaalbaar. Een aanrader voor iedereen die een luxe kamer zoekt voor een scherpe prijs en de rust om even zonder casino te zitten weet te waarderen.

Gereisd Met partner in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Luxe

Steph
2-11-2011

In september hebben wij een roadtrip lang de westkust gedaan, Las Vegas en het Trump Hotel was onze eerste stop. Prachtig hotel, leuk zwembad, prachtige ruime kamer (City View Studio), maar één nadeel: wij hadden een kamer gereserveerd met 2 queensize bedden, maar er was slechts één volwaardig bed, het ander was een zeer oncomfortabel uitklapbaar zetelbed. Wat een teleurstelling voor een 5*. Hou hier rekening mee bij het boeken! Voor wie rust zoekt, een ideaal hotel. Wie graag in het midden van de actie zit, kan beter een hotel op de strip boeken.

Gereisd Met vrienden in september 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trump International Las Vegas in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trump International Las Vegas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.