Hotel Treasure Island

43 reviews over Hotel Treasure Island in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Rianne
16-6-2018

Top locatie, schuin tegenover The Venetian. Bushalte naar Fremont Street voor de deur (bij de Wynn). Heerlijk gegeten bij Outback Steakhouse vlakbij het hotel. Ruime kamer, nette badkamer, goede WiFi, heerlijk zwembad. Wij kregen een gratis upgrade naar Strip-view, dat was ook heel gaaf!

Gereisd Met partner in september 2017

Apart om eens mee te maken

Dick van den Booren
4-2-2018

Wij (mijn vrouw en ik) hebben 2 dagen in dit hotel/casino doorgebracht. Een enorm hotel met op de begane grond een zeer groot casino met heel veel luxe winkels. Kamers in het hotel zijn redelijk groot en netjes verzorgd. Hotelprijs is exclusief ontbijt. Een kleine waarschuwing is op z'n plaats voor wat betreft het ontbijt. Wij gingen het eerste restaurantje binnen wat we tegenkwamen en na twee toastjes met scrumbled egg en twee koffie waren wij 50 dollar armer. Slimmer is het om in een shop wat kant en klaar broodjes te kopen en drinken en zitten kan je daar overal. Scheelt 40 dollar! Wat het meet bleef hangen was de reusachtigheid.

Gereisd Met partner in september 2017

Viel tegen

Ilse
6-1-2017

Al een jaar geen show meer op de boot buiten. Kamers oud. Erg druk. Alles een beetje versleten. Wel midden op de strip op mooie punt. Dat maakt alles goed

Gereisd Met vrienden in januari 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Treasure Island voor je op een rij gezet:

Hier moet je niet in het weekend zijn!

lenie
29-9-2014

Wij kwamen aan op een zondag. Erg druk. Het heerlijke zwembad (wisten van een vorige keer) was overvol. In het water stonden mensen zij aan zij. Een luidruchtige DJ met dito muziek maakten het praten onmogelijk. Voordeel was dat de overvliegende vliegtuigen niet meer gehoord werden. Als je houdt van harde muziek en dito bedden, dan ben je hier prima op z'n plek. Anders zou ik zeggen: blijf er weg in het weekend. Je moet je realiseren dat je bovenop de boekingsprijs, nog resortfee betaalt van 28 dollar per dag. Maar daar mag je dan wel tegen gereduceerd tarief de sportzaal voor gebruiken en heb je - als het werkt- wel wifi voor.

Gereisd Met partner in september 2014

Geweldige vakantie gehad!

Dominique
8-7-2014

Hotel ligt midden op de strip dus je kunt alle kanten op. Hotel is schoon netjes en je hebt 's nachts geen overlast. Het zwembad is wel wat klein en weinig ligbedjes. De service is wat matig aangezien de show voor het hotel 2 maanden onder constructie was en ons dat niet gemeld was en er ook geen tegemoetkoming of vervanging in was.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Groot maar mooi hotel

Debbie
13-6-2014

Bij binnenkomst even moeten zoeken naar de receptie. Allemaal erg indrukwekkend met al die gokautomaten in de hal. Beetje jammer dat we verplicht 56 dollar moesten betalen voor dingen die we niet eens gebruikte bij binnenkomst zoals fitness, internet, kortingsbonnen ed. Kamer ruim en schoon. Leuk cowboy/girl cafe in hotel. (gilley's). Starbucks voor het hotel voor goede koffie. En hotel staat op de strip. Zwembad groot, maar ligbedden staan in de volle zon (heb het 10 min uitgehouden voordat ik wegbranden en vaak ligt alles vol. Ook rondom het zwembad gaan ze zitten waardoor je bijna niet het water in kan. Hotel heeft 36 verdiepingen. Een spa en een weddingchapel. Ook verschillende winkeltjes en met de roltrap naar boven kan je bij dollar rent een mooie auto huren. (wij zelf hebben een fort mustang convertible gehuurd, rijdt geweldig)

Gereisd Anders in mei 2014

Prima hotel

Kim Pancras
14-3-2014

Prima hotel, maar geen 4 sterren… kamers vonden we vrij klein. Alleen wifi op de kamer en werkt prima. Wij konden er alle 4 gebruik van maken. Die $ 25,- per dag die je extra moet betalen bij aankomst is oa daarvoor. Daar moesten we overigens wel zelf achter komen… geen uitleg bij inchecken :(

Gereisd Met vrienden in februari 2014

Echt een prima hotel!!

Marissa
9-3-2014

Een fijn hotel,heel centraal gelegen aan de strip,mooie kamers met geweldige bedden,keurige badkamers met ligbad en goede douche.uitzicht zou prachtig geweest zijn mits ik niet op de vierde verdieping gezeten had.tegen extra betaling kan je omhoog:) schoonmaak is prima.airco inderdaad wel gehorig,heb 'm zelf niet nodig gehad op de kamer.zwembad erg mooi,maar bij drukte echt te klein.personeel is vriendelijk met uitzondering van de horken achter de bar.enig minpuntje vond ik toch wel de resortfee,geloof 28 dollar per dag,daar kom je dus niet onderuit,ik wist het Vooraf maar kan me voorstellen dat veel mensen er overheen lezen,dan kan het toch lelijk tegenvallen als je dat bij aankomst gelijk bij inchecken even mag afrekenen.je betaald dit dus pas in het hotel,niet bij je boeking.jehebt gelukkig wel gratis wifi op de kamer,maar verder nergens in het hotel.er zijjn verschillende eet-gelegenheden in het hotel,goed te doen en redelijk in prijs.gigantisch winkelcentrum naast hotel:)

Gereisd Met vrienden in februari 2014

Leuk Hotel aan de strip

miriam hoogland
7-3-2014

Maar zorg wel dat je hoog zit! Ik had een kamer op de vierde etage en heb tien dagen lang wakker gelegen van de airco's op het dak, die laten je kamer meetrillen zo ongeveer. Met ramen dichtslapen was ook geen optie, airco op kamer ook zeer lawaaiig. Koelkast op kamer heel handig, ik miste wel een koffiezetter/waterkoker. Aardig personeel (muv de bar), vriendelijke mensen overal, kamer verder in orde, prima bedden.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Direct in de drukte van de Strip

W.
27-7-2013

Lange rij bij in het inchecken maar het ging toch nog redelijk vlug. Kamer aan de achterzijde van het hotel. Heerlijke bedden! Een iets luxere uitstraling dan een doorsnee kamer. Zwembad is klein. Je moet 25 dollar resortfee betalen en daarvoor krijg je diverse voordeelbonnen. Maar als je dan een drankje wilt gaan halen met je kinderen van 16 en 18 jaar dan kom je niet bij een bar in het hotel binnen omdat ze nog geen 21 zijn. Dit geldt voor heel Nevada. Ze mogen wel door het casino heen lopen maar eigenlijk niks doen. Geen probleem want er is buiten genoeg te beleven.

Gereisd Familie in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Treasure Island voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Californisch, Chinese, Europees-Aziatisch, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Mexicaans, Oosters, Regionaal, Steaks, Sushi, Vegetarisch, Vietnamees, Vis / Seafood
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Rookruimte, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Russisch bad, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Treasure Island in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Treasure Island zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.