Hotel The Venetian

• Sauna

95 reviews over Hotel The Venetian

• 9Dennis W.17-10-2017

Indrukwekkend en groot

De kamers zijn fantastisch, service is ontzettend vriendelijk, de sfeer is indrukwekkend. Daarbij is de hele constructie van Venetië fantastisch om mee te maken en doorheen te lopen.

Het casino voelde wat verouderd aan, soms is dat wat overweldigend, prijzen zijn niet goedkoop. Eten, drinken en alles is best duur. Het zwembad is misschien wat te simpel (gewoon een rechthoek).

Alleen gereisd in mei 2017

• 7jackiedenO17-07-2017

Mooi maar Gigantisch groot hotel

Het is een mooi hotel met grote kamers, wij hadden als gezin 2 kamers die verbonden waren met een tussendeur dus dat was wel erg prettig, zodat we lekker de ruimte hadden en natuurlijk alles dubbel. Het hotel zelf staat natuurlijk bekend om zijn gondels, pracht en praal, winkels, restaurantjes en Casino wat ook allemaal aanwezig is. Wij vonden het leuk om het een keer mee te maken maar het was erg druk(December) en het is een groot doolhof.

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 8Denis28-06-2016

Toch wel tevreden

Wij konden niet kiezen tussen Bellagio en Venetian. Dus hebben wij beide hotels gedaan. Nou de kamer van de Venetian is nog mooier dan die van Bellagio. Maar geef mij maar Bellagio kamer 16016! Met uitzicht op de strip.Venetian kwam veel massaler over.De muziek bij het zwembad was verschrikkelijk past helemaal niet bij het hotel.En de zwembaden erg klein!

Gereisd met partner in juni 2016

• 6Olav van Dam21-03-2016

Interessant, maar nooit meer

Eerste keer in Las Vegas en dan maar meteen slapen in één van de bekendste hotels. Alles draait om het casino en aangezien casino's over het algemeen een stuk minder 'sexy' zijn dan vroeger, vonden we dit jammer. Duizenden kamer en misschien wel even zoveel mensen in dienst zorgen ervoor dat het allemaal erg afstandelijk wordt.

Qua entertainment is er meer dan genoeg te beleven en ik kan me voorstellen dat voor sommige dit helemaal het einde is. Voor ons wat het allemaal een beetje too much. Het hotel heeft zeker zijn wow-momentjes, maar al met al is het allemaal fake en verblijven we volgende keer liever in iets kleinschaligers.

Gereisd met partner in november 2015

• 10Rijke20-11-2014

Zeer behulpzaam voor gehandicapten!

Hotel The Venetian was top! Zwemcomplexen, er zijn er 2, geweldig. Kortom een aanrader ook voor gehandicapten. Bij de zwembaden liften om je in en uit het water te helpen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Klasse!

Gereisd met oudere kinderen in september 2014

• 10Ankie27-08-2014

Geweldig!

Ik ging naar The Venetian met mijn vader. Normaal gesproken verblijven wij in 3 of 4 sterren hotels, en deze ervaring was echt onvergetelijk. We hadden een ruime kamer met een woon- en slaapgedeelte, die werden gescheiden door een trapje naar beneden. Er hingen twee flatscreens in de kamer en nog een kleinere tv in de badkamer(!). Verder hadden we ieder een queensize bed (140cm), wat erg fijn was. Ook hadden we zowel een douche als een ruim bad.

Rondom de casino ruimte zaten verschillende restaurants en eettentjes. Er was eigenlijk ALLES, en mocht het toch gaan vervelen kan je in Las Vegas ieder ander hotel binnenlopen waar je weer keus hebt uit minstens 5 restaurants. Ik heb er lekker en vooral veel gegeten, de porsies zijn groot!

Het zwembad was ook geweldig. Bij binnenkomst kon je onbeperkt schone, witte handdoeken pakken en er was een ruim aanbod aan ligbedjes in zowel de zon als de schaduw.

Over de ligging: midden op The Strip! Beter kan niet.

Gereisd in juli 2009

• 8NIKA18-01-2014

Gigantisch

mooi hotel, mooie kamers, perfectie ligging,

service kan beter. op doorreis bleek dat wij een tasje waren vergeten, maar er werd niet veel moeite gedaan om ons hierbij te helpen

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 10heer Charvat08-10-2013

Geweldig hotel!

In september 2013 een week verbleven in dit hotel. Alleen in het weekend zijn de kamers behoorlijk prijzig, voor de rest een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Super kamers met alle luxe, zoals een tv op de badkamer, gordijnen op afstandbediening, badjassen, heerlijke bedden en zo kan ik nog wel even doorgaan. Alles is heerlijk Italiaans over the top, zoals een badkamer van marmer en vanalles van goud. Absoluut een aanrader voor je verblijf in Las Vegas, is zijn 5 sterren meer dan waard.

Gereisd met partner in september 2013

• 10heer Dammen31-07-2013

Uitstekende kamers. Ressort fee.

Heerlijk rustige zeer luxe kamers. Ressort fee schandalig 22 dollar per dag. Wiki werkt niet altijd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10Yaira10-04-2013

Super hotel!

The Venetian is een prachtig hotel. Je bevindt je echt in Venetie! Een tochtje in een Gondola is eigenlijk een must! Zo zie je ook de binnenkant van het hotel. Het is zo goed nagemaakt, de straatjes, de lucht, de bruggen! Het is een groot hotel en best druk (helemaal tijdens feestdagen). Er is veel te bekijken en te doen. Je zult je hier niet snel vervelen. Prachtige winkels, knusse barretjes, restaurants en een leuk plein waar straatartiesten en kunstenaars bezig zijn. The Venetian zit aan The Palazzo vast. Ze hebben 2 nachtclubs TAO en LAVO, waar wekelijks grote namen optreden. Overigens is er beneden ook een groot casino. Ik heb bijna alle grote hotels op de strip gezien en ik vind The Venetian wel echt de beste!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Hotel The Venetian info