Hotel The Quad Resort & Casino Las Vegas

Hotel The Quad Resort & Casino Las Vegas
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor The Quad Resort & Casino Las Vegas voor je op een rij gezet:

Laatste review

hotel is versleten en verouderd,erg gehorig.Ze zijn bezig met verbouwing waar ze al om 6 uur "s ochtends mee beginnen.Als je inde verkeerde toren zit (toren 5) heb je vreselijke last van muziek van beneden tot 3 uur 's nachts. Andere kamer krijgen was geen probleem(toren 3) maar daar ruikt het muf en airco stinkt vreselijk.Kamers gedateerd en vies met vlekken overal.Bedden zijn prima. Muziek in restaurant staat erg hard.Jammer dat reisorganisatie hier geen rekening mee houdt dat een hotel verbouwt, er zijn genoeg andere hotels in las vegas

Kenmerken
Animatie programma
Jacuzzi op kamer
Airco
Restaurant

38 reviews over Hotel The Quad Resort & Casino Las Vegas in het Nederlands

in verbouwing,zeer versleten en verouderd

a.ravestein
10-8-2014

Nooit meer

Alex
9-5-2014

In dit pakhuis is er niet normaal te vertoeven, alles draait om het casino. Geen ontbijt te verkrijgen, geen koelkast, WiFi betalen (niet meer van deze tijd), geen koffie.

Vooral vrijdag, zaterdag niet te verblijven tot 5 uur in de ochtend, jongelui die het onmogelijk maken vooral in toren 4 nog een beetje te slapen.

In de ruime omgeving is er geen normaal (buiten de hamburger tenten) voedsel te vinden.

Om je bagage in je kamer te krijgen, henb je een navigatiesysteem nodig

Eigenaardig en vreemd hotel

Johann M
2-12-2013

6 nachten in dit hotel. Bed schoon en goed, Kamer smoezelig. Prijs van hotel laag daarbij komt 'resort fee' wat de totaalprijs een ander (hoger) aanzien geeft.

Hotel is vreemd gebouwd, regelmatig kom je er mensen tegen die hun kamer kwijt zijn. E zijn 3 parkeergarages op verschillende niveau's met allen hun eigen toegang. Om je auto daar terug te vinden heb je een GPS nodig!

Maar wat alles sloeg: De eerste drie dagen waren vrij regenachtig. Vanwege de regen is de parkeergarage afgesloten. Was meteen duidelijk waarom. Er stroomt een komplete rivier van water, een echte rivier van zo'n 10 meter breed en met een enorme hoeveelheid water en snelheid door de parkeergarages dat het onmogelijk is om je auto daar te parkeren of eruit te rijden. Blijkt een officieel afvoerkanaal voor het regenwater te zijn, dwars door het hotel. Zeer aparte ervaring.

Slecht hotel!

kwikkie74
21-10-2013

Zeer vies en oud hotel! Voor een paar euro meer zit in een mooi luxe hotel ook direct aan the strip.

Vieze badkamer, zoveel haren in het putje dat het volliep zonder dat de stop erin zat, haren dreven dan langs je voeten. Vieze vlekken in het tapijt. Bedbugs!!!!!

Uitgaanshotel!

jorgen_bok
24-9-2013

Hotel ligt aan The Strip. Als je van drukte houd zeker een aanrader. Kamers zijn oubollig en niet echt schoon. Wifi alleen tegen betaling. The Strip s waanzinnig! Wij sliepen aan de achterzijde waar het rustig was. Wel veel sirenes te horen.

Ligging goed, kamers verouderd

Sharon
2-8-2013

Het hotel ligt op de strip. Dus de ligging is erg goed. De kamer was ruim, maar slecht onderhouden en niet helemaal goed schoon gemaakt. Wij hadden een kamer aan de achterkant genomen, die was inderdaad erg rustig. De wifi zit er niet bij inbegrepen.

goed gelegen midden op de strip

Rosine De Lange
16-6-2013

Wij verbleven hier op 1 juni 2013. Het hotel Imperial Palace Harrahs is ondertussen gewijzigd van naam, nu The Quad. De kamers zijn vuil en verouderd, geen koelkast; vuil tapijt, badkamer vuil en haar op de grond en in het bad. De afloop van het bad zat verstopt.en de ruiten waren bepoteld , vol vuile vingers. Blij dat we uit deze building 's morgens zeer vroeg konden vertrekken.

In het midden van de strip

Inge
8-10-2012

Prima verblijf gehad in Imperial palace, de plek is ideaal omdat het in het midden van de strip is.

Op het moment dat wij er zaten werd Imperial palace verbouwd maar daar hebben wij geen hinder van ondervonden.

Het is fijn dat er een gedeelte niet rokers is omdat er verder overal in het hotel gerookt mag worden, zo ook op de kamers.

Het zwembad is erg fijn.

Verder een prima casino

Geweldige ligging!!!

Daan
11-8-2012

Zoek je een redelijk goedkoop hotel midden op de Strip, dan zit je bij Imperial Palace goed. Het hotel ligt midden op de Strip; ideaal. Parkeren is gratis, maar wil je dat met valet kan dat ook. De kamers zijn ruim, maar al redelijk oud en niet echt heel schoon. Vraag om een kamer aan de achterkant en ook wat hoger, anders heb je redelijk wat geluidsoverlast van de Strip. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prima hotel voor een nacht of 2.

Goedkoop en ideale ligging

Koen
25-4-2012

De start van onze USA road trip!

Gelegen op het midden van de strip, dus ideale ligging... Je kan het hotel /casino wel niet onmiddellijk vanop de strip binnengaan. Je moet langs een soort gang naar de dieper gelegen ingang. Dit is wel spijtig. Als je het hotel binnengaat kom je ineens in de casinohal... Niet speciaals ten opzichte van alle andere casino's en de drukte en het lawaai doen het inchekken nogal chaotisch overkomen.

De kamers zijn wat verouderd, maar proper en de bedden zijn aangenaam.

Er zijn zeker mooiere hotels op de Strip, maar prijs kwaliteit verhouding zat zeker niet slecht. Ons verblijf daar was spotgoedkoop, maar dat is zo in de meeste hotels in Las Vegas...

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Quad Resort & Casino Las Vegas in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Quad Resort & Casino Las Vegas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.