Hotel Summer Bay Resort Las Vegas ***

Hotel Summer Bay Resort Las Vegas ***

Hotel Summer Bay Resort Las Vegas
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Summer Bay Resort Las Vegas voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Summer Bay Resort Las Vegas in het Nederlands

SUPER!!! HIER WIL IK BLIJVEN WONEN!

Mariska, 23-11-2009

In één woord geweldig! Wat een superresort. Echt een compleet huis! 2 gigantische slaapkamers, 2 complete badkamers, complete keuken met echt alles erin, apart washok met wasmachine en droger en in elke kamer een enorm flatscreen. En alles superschoon! Je kunt met een gratis busje van en naar de Strip. 4 zwembaden met jaccuzi, dus kies maar uit! Geen twijfel, gewoon doen! Ligt één straat achter de Strip!

Goedkope oplossing in de buurt van The Strip!

shetsky, 24-10-2009

Mooie appartementen, zeer ruim opgezet. Service vond ik wat tegenvallen, wij kregen in eerste instantie een kamer waar al andere mensen zaten. Dit aan de receptie doorgegeven. We kregen natuurlijk meteen een andere kamer, maar excuses kon er niet van af!

Appartement ligt een straat achter The Strip, in het weekend zeker een aanrader! Wij waren 160 dollar voor 3 nachten kwijt, een bedrag dat je op The Strip minimaal per nacht betaalt!

Aanrader om hier in de weekenden te verblijven, iets meer rust dan hotel op de strip. Wij zijn door de week nog in een hotel op The Strip geweest! Dan zijn de prijzen veel beter te betalen!

fantastische plek!

kimberly, 5-5-2009

1 straat achter de strip, rustige omgeving, heerlijk zwembad met verwarmde jacuzzi (24 hour). Appartement is geweldig, kingsize bad, flatscreens woonkamer/slaapkamer, grote keuken/woonkamer. Als je al de drukte gezien hebt is dit een top appartement om je laatste daagjes te eindigen in Las Vegas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Summer Bay Resort Las Vegas in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Summer Bay Resort Las Vegas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Summer Bay Resort Las Vegas scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.