Hotel Stratosphere Tower

7,4

5 tips over Hotel Stratosphere Tower

Benny Slagers, 9-9-2013

LET OP!

De kosten van internet is per aangesloten apparaat, dus de smartphones en Laptop verbindingen worden apart berekend. Dit wordt zeer summier aangegeven.

natasha, 19-5-2013
Omdat het hotel aan het einde van de Strip ligt is het nogal ver lopen voor je aan de andere kant bent. Neem de bus (Deuce) dan kun je met een dagkaart 24 uur lang onbeperkt op -en uitstappen.
lsvt, 27-1-2013
Aan achterzijde van hotel kun je last hebben van herrie van afzuiginstallatie van airco van casino/restaurant.

We hebben een aantal aanbieders voor Stratosphere Tower voor je op een rij gezet:

Jacob Smeets, 22-8-2012
S'avonds op het hoogste punt verblijven is een geweldige ervaring.
frank.van.zeebroeck, 3-8-2012
Maak zeker gebruik van de all day pass voor het buffet. Het is de moeite waard en je vind moeilijk een betere kwaliteit in de andere Strip hotels.