Hotel Stratosphere Tower

95 reviews over Hotel Stratosphere Tower in het Nederlands

Gratis beste uitzicht over Vegas

Jordy
29-11-2017

Stratosphere is een goed budget hotel aan het noorden van de Strip. je slaapt hier heel goedkoop in een hotel met nieuwe kamers, een leuk zwembad en een eigen shoppingplaza met ook activiteiten voor kinderen. de attractie stratosphere tower waar je een geweldig uitzicht over de stad hebt vooral savonds is gratis voor hotel klanten.

nooit meer

sophia
25-10-2017

aankomst hotel door het casino waar iedereen rookt... geen problemen mee.

bij de receptie een papier ondertekenen rookvrije kamer ..vreemd als je je lijden door een rookgedeelte.. 9e etage een kamer 9041 naast de lift redelijk schone kamer zeer gehoorig door de lift iedereen praat op de gang deuren slaan hard dicht geen bijzonder hotel omgeving hotel erg slechte buurt einde vande strip veel zwervers geen fijn deel van de stad. Gekllag bij de receptie gelijk 28 euro van de kamerprijs af ... dus ze weten van het probleem. Geen aanrader dit hotel.... hotel schuin aan de overkant SLS hotel is veel beter ligt op een kruising minder gehoorig mooie oprit en schoon.

Prijs/kwaliteit ok

Eva
12-2-2017

Prima betaalbaar hotel, net iets te ver vd strip.

Winkels en restaurants in hotel prima.

Balie personeel onvriendelijk

Ok

Meijer
4-9-2015

Goed hotel, ruime kamers, leuke restaurants, prachtig uitzicht vanuit toren, net even te ver van de strip.

Heerlijk hotel

Mario
21-9-2014

Dit hotel is een prima hotel om de nachten te doorbrengen. Alle mogelijkheden op het gebied van vervoer zijn aanwezig. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het zwembad is leuk, maar de omgeving is aardig kaal. Het eten is daar prima, in welk restaurant je ook zit. Bedenk wel dat er extra kosten zijn aan het hotel bij aankomst genaamd Resort Fee en is zo'n 17 dollar per nacht. De show van Frankie Moreno is een aanrader. Top tijd gehad in de Stratosphere hotel en casino. Voor de echte durfal kan je van deze toren afspringen of in een attractie op het dak (260m hoogte).

Prima hotel, leuk zwembad!

sandertjuh1
7-9-2014

Hotel was prima. Kamers waren schoon en netjes. Echter ruik je wel de bier geur door de schoonmaakmiddelen heen.Het hotel is voorzien van allerlei soorten luxe. Eigenlijk is het hotel een klein onderdeel van het gebouw.Het kan ook door met de naam casino, winkelcentrum, kermis of gekkenhuis door.Zwembad was heerlijk, daar hebben we heerlijk gelegen. Uiteraard was er bijna geen parasol zodat niemand het lang vol kon houden in de hitte zonder wind en schaduw. Met als doel dat iedereen naar binnen gaat om te gokken. Slim! Alles is te koop. Service was prima, maar we wilden 1 uur eerder inchecken en daar moesten wij 40 dollar voor betalen (wel heel veel). Kleine toeslag hadden we prima gevonden.Parkeren is gratis overal in Vegas. Ligging is prima, met auto kun je overal naar toe.Lopend is wat lastiger vanaf het hotel. Eten hebben wij 1x gedaan in het hotel. We hebben daar een buffet gehad wat heel goed was! Luxe en ruim assortiment en heerlijk genoten. Prijs/ kwaliteit was: matig.

De diner in het hotel is leuk. Personeel niet behulpzaam, ook niet toen 's nachts de batterij van het rookalarm in de kamer ging piepen. Voor oudere kinderen is er niets te beleven en ze moeten uit de buurt blijven van de casino vloer. Kamer was niet echt schoon, er lagen nog wat spullen van een vorige gast.

Bekend hotel

Mark
13-11-2013

Aangezien wij onze Camper eerder hebben ingeleverd, hebben wij 2 nachten geboekt in dit hotel. Prijs is heel goed te doen en de kamer was lekker ruim en een heerlijk douchegedeelte. Eten hebben wij in de stad zelf gedaan of in 1 van de kleine restaurantjes in het hotel zelf. Ligging is wat minder omdat je nog wel een behoorlijk eind moet lopen om echt bij de Strip aan te komen.

Beroemd Hotel

Benny Slagers
9-9-2013

Beroemd Hotel, je ziet de tower in elke Las Vegas tv serie voorbijkomen.

Heel leuk voor later.

Prijs/kwaliteit is prima, het casino is voor kids verboden gebied.

wat een slecht hotel

marjolein
29-7-2013

Wij hebben hier een nacht gelogeerd in een extra grote suite. Wat een desillusie. De kamer is vies en stinkt vreselijk. Er zijn geen niet roken suites dus je kunt niet kiezen om in een niet roken kamer te slapen. We hebben bijna niet geslapen. Verder waren de muren vies en het beddengoed ook, zaten nog haren tussen. Badkamer was ook niet schoon en niet veilig, heel gladde vloeren. Het zwembad was overvol en vies. De toren was leuk voor een keertje maar niet zo bijzonder. We waren blij dat we niet langer geboekt hadden.

Hotel Stratosphere Tower 7.4 10 95 .