Hotel Stardust

4 reviews over Hotel Stardust in het Nederlands

Historische glorie

Rene
30-1-2010

Het Stardust was het eerste high society hotel in Vegas. Ik heb er altijd met veel plezier overnacht. Jammer dat het afgebroken is.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Wij hebben er in mei 5 gagen gezeten

Hans Colenbrander
19-6-2005

Wij hebben er in mei 5 gagen gezeten. Service aan de balie was goed, kamer op 20 hoog, naa de stripkant gevraagd en gekregen. Ruim, netjes en schoon, met een mooi uitzicht over de strip. De ligging is op zich goed, maar niet in het midden. Je moet altijd een stukje lopen, om naar de andere hotels te gaan (maar we hebben vakantie. Het casino is middel groot, met veel keuze uit kasten (slots) en tafels. het buffet is vrij goed, maar na een dag of 4 heb je het wel gehad. De prijs/kwaliteit heb ik een 9 gegeven. Voor een groot hotel op de strip is 80-150 dollar niet duur.

Gereisd Anders in Sun Jun 19 2005 01:49:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

wij kwam op 10/9/2001 hier aan

Chris
10-12-2004

wij kwam op 10/9/2001 hier aan. Alles vol overal. Kwamen voor 150 dollar per nacht in een executive room bij Stardust terecht. Waanzinnige kamer. Zeer groot met Romeinse Douche, groot bubbelbad, televisie als ware het een bioscoop, kortom, we waande ons sterren voor een dag. Jammer alleen dat die moslimgekken de volgende ochtend in die wolkenkrabbers moesten vliegen. Weg sfeer, weg lol, weg alles...

Gereisd Anders in Fri Dec 10 2004 14:34:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor 59$ per nacht, kan je niet klagen

Wim De Maertelaere
7-12-2004

Voor 59$ per nacht, kan je niet klagen. dit hotel was het eerste grote resort op de Strip maar is nu duidelijk voorbijgestoken. Het hotel oogt een verouderde indruk, het publiek is duidelijk niet dat van de duurdere hotels verder op de Strip, maar zoals in het begin aangegeven, voor dat geld kan je niet laten ...

Gereisd Anders in Tue Dec 07 2004 16:15:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Adres3000 LAS VEGAS BLVD. 89109(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stardust in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stardust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.