Hotel Springhill Suites Las Vegas Convention Center

We hebben een aantal aanbieders voor Springhill Suites Las Vegas Convention Center voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Springhill Suites Las Vegas Convention Center in het Nederlands

Mooi hotel en fijne service!

Brigitte2611, 4-12-2012

Mooi schoon hotel met prachtige kamers, een goed ontbijt, mooi zwembad en een fijne sportaccomodatie. De medewerkers waren ook erg aardig! Mocht ik nog een keer naar Las Vegas terug gaan, is dit wel een mooie plek om te blijven. Je hebt geen last van het 24/7 leventje maar kunt wel overal naartoe als je wilt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Springhill Suites Las Vegas Convention Center in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Springhill Suites Las Vegas Convention Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Springhill Suites Las Vegas Convention Center scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: