Hotel Ramada Inn Las Vegas Speedway

Hotel Ramada Inn Las Vegas Speedway

5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Inn Las Vegas Speedway voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ramada Inn Las Vegas Speedway in het Nederlands

voldeed ruimschoots

milos
17-8-2011

Hotel Ramada ligt op Fl.Road ongev.1km.van de strip.Het hotel word vooral gebruik door rondreizigers.Er is geen casino wat ik een pluspunt vond en je hebt er naar Amerikaanse normen een goed ontbijt inbegrepen.In het hotel is niets te beleven en het nochtans mooie zwembad ligt er overdag verlaten bij.Dit mag echter geen probleem zijn in Las Vegas is genoeg te beleven en je komt enkel naar het hotel om te slapen.Je kan in alle chique en dure hotels vrij in en uit lopen en velen zijn echt een bezoek waard,ook parkeren is geen probleem.

Gereisd Met partner in mei 2011

Nooit weer

Monique R.
24-11-2009

Vooropgesteld: je bent niet in Las Vegas voor het motel of het hotel. D.w.z. als je er voor kiest om deze buiten de strip te hebben. Maar... wat een aftandse tent! Nooit weer! Vieze kamer.

Gereisd Met vrienden in juni 1999

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Op het terreinRookruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeldautomaat, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• Adres3227 Civic Center Dr 89030(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Inn Las Vegas Speedway in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Inn Las Vegas Speedway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.