Hotel Polo Towers Suites

Hotel Polo Towers Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Polo Towers Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Polo Towers Suites in het Nederlands

Verrassend langs de strip

F. Vrijhof
21-6-2013

Wat een geluk zeg! Appartementcomplex Polo Towers ligt tegenover Aria aan de Strip. Je betaald het veelvoudige van soortgelijke kamers in de grote hotels. Hier een appartement gehuurd met prima bed en badkamer, volledig keukentje en uitzicht (vanaf balkon) op de Strip.

De app. zijn timeshare woningen, prima onderhouden. Een week was prima uit te houden in dit kleinste app. op de 12de etage.

Kosten voor PIN waren goedkoper dan in hotels!

Service receptie: TOP

Volgende keer zeker weer Polo Towers!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Polo Towers Suites in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Polo Towers Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Polo Towers Suites scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.