Hotel Plaza Hotel And Casino

• Onvoldoende: 1 - 5

Nooit meer!

Mark
14-8-2017

Na een vriendelijke check-in was het al snel afgelopen. Wat moest beginnen als een bruisende stop in onze rondreis, bleek een vervelende ervaring te zijn.

Bij de Check-In werd ons verteld dat de kamer niet klaar was, maar als we even 30 euro per nacht meer zouden betalen hoefden we niet nog 5 uur te wachten op een kamer. Eenmaal aangekomen op de kamer was deze opgeruimd.. niet schoon. Plas vlekken op de dekens zo groot als een placemat! (na incheck was het personeel niet meer te harden!) Aan de frontoffice zeiden ze alleen maar.. even verplaatsen dan? Jammer! 's Avonds gevraagd of ze iets met een taxi zouden kunnen en wat dit zou kosten... Het antwoord was: Ik ben toch geen taxi chauffeur! Wederom erg onvriendelijk als je het mij vraagt. Wij gaan hier nooit meer terug, je klachten worden niet serieus genomen en er wordt niet naar gehandeld. Wij komen zelf uit de hotel wereld en weten wat er zo nu en dan door de vingers glipt, maar hier doen ze niets aan gastentevredenheid of hygiëne!! Voor ons dus nooit meer!

Fijn hotel in oude stadsdeel

Kristien
26-1-2014

Goed gelegen aan Freemont Street, dit is 's avonds zeer gezellig vertoeven en heel wat animatie te vinden hier. Het hotel zelf had een ruime kamer met kleinere badkamer maar was zeer netjes. Fijn adres om ook eens een nachtje in het oude stadsgedeelte te slapen.

oude glorie

barry
11-9-2011

prima hotel in downtown freemont street. wel wat verouderd, maar je kunt het niet vergelijken met de mega hotels op de strip. zelfs een mc donalds in de lobby.

prima hotel

Els Verschoor
16-11-2010

Prima hotel, grote kamer, alleen weinig faciliteiten op de kamer. Alles is er op gericht om je maar zo snel mogelijk uit je kamer en in het casino te krijgen. Zelfs in de bar zijn gokautomaatjes gebouwd. Je drnkaje neerzetten is een soort lastig.

Locatie is super. Downtown tegenover Freemont street. Bus naar The Strip stopt praktisch voor de deur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza Hotel And Casino in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza Hotel And Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Plaza Hotel And Casino scoort een 5.1 uit 10 op basis van 4 reviews.