Hotel Plaza & Casino

Hotel Plaza & Casino
7,4

12 reviews over Hotel Plaza & Casino in het Nederlands

Vlak aan Freemont Street!

Kristien, 2-1-2014

Goed gelegen voor Freemont Street te bezoeken (gewoon de deur uitstappen) waar het 's avonds gezellig vertoeven is en heel wat animatie in de buurt is. Het hotel zelf heeft ruime kamers, badkamer is wel klein. Het is ook zeer netjes en proper.

Dit hotel heeft voor de prijs die we betaalden echt waar de beste deal opgeleverd, maar als je zicht hebt op fremont dan neem je best oordopjes mee, Wel heel mooie kamers en vriendelijk personeel!

Prima Hotel

SarahBabak, 29-7-2010

Prima hotel/casino, schoon, netjes, vriendelijk personeel, geen moderne hightech shit maar knus gezellig en een warme sfeer.

Kamers niet super-de-luxe maar keurig, netjes en elke dag een kamermeisje/vrouw over de vloer.

Downtown kun je natuurlijk niet vergelijken met de strip. Op de strip heeft ieder hotel zijn eigen thema

De hotels op de strip zijn moderner maar de sfeer op freemont Street is gezelliger.

goed gelegen hotel

jan, 5-1-2010

plaza hotel en casino zijn prachtig gelegen , vlak tegenover de ingang van fremont street, je kan bij wijze van spreken het spektakel in fremontstreet vanuit het hotel bekijken.

een beetje oubollig maar de kamers zijn mooi gerenoveerd.

groots zwembad op het dak en goede mogelijkheid tot parkeren.

buiten seizoen een beetje mager van eetvoorzieningen

midden downtown vegas

Andy, 6-12-2009

dit hotel is een beetje oldfashion,maar goed gelegen en goedkoop!!!

de ligging is midden downtown.

op het einde van de strip.

is het goeiekoopste ik vond en was voor ons zeker goed genoeg om enkel te overnachten!!

redelijk hotel voor weinig geld

Mieke Dijkers, 29-8-2009

Wij hebben 4 nachten in dit hotel geslapen in mei 2009. We hadden dit vanuit huis geboekt voor €17.00 per nacht!!!!! Wat mag en kun je hiervan verwachten? De kamers zijn idd niet super schoon, maar wel heerlijk ruim, prima badkamer met dikke schone handdoeken. Wij zaten in de noord tower op de 6e verdieping en hadden een prachtig uitzicht op de Stratospere. Freemont street ligt pal tegenover het hotel en we hebben genoten van de Freemont experience (toen wij er waren met Queen en Kiss...gaaf!)

De strip is met de auto binnen 5 min te bereiken en je kunt bij alle malls gratis parkeren. We hebben veel gebruik gemaakt van het zwembad. De bar was elke dag open en er ze draaiden lekkere muziek. Wij lagen lekker met een luchtbedje in het water te genieten. Je moet er wel tegen kunnen dat de Amerikanen gewoon staan te roken en te drinken aan de rand van het zwembad.

Tip: ga eens ontbijten bij Denny's! Zeer ruime keuze en goed betaalbaar

Trieste, oude bedoening hier!! Niet doen!

Suzan, 3-11-2008

Het hotel komt erg armoedig over en de kamers zijn oud en klein. We zaten hiervoor in het Stratosphere hotel en vergeleken hierbij viel dit Plaza hotel vies tegen. En dat terwijl we hier ook nog meer moesten betalen! Mijn advies: ga hier absoluut niet naar toe! Ga naar het Stratosphere hotel. Hier heb je mooie kamers en voorzieningen (heerlijk zwembad met hot tub) voor 50 dollar per nacht (door de weeks in September).

Prima hotel,ruime kamers,grote bedden en heel veel liften.Het eten is goed maar bij de buurman in Mainstreet station echter veeeel beter.De strip is goed te bereiken met de bus. voor $5 24 uur onbeperkt reizen. Deze komt om de 5 a 10 min. De prijzen in Fremont zijn ook goedkoper dan de strip kant.Een echte aanrader. Ga er zeker nog een keer terug.

Hotel op een topplek in Old Town Vegas

Chris Boom, 16-12-2007

Hotel op een topplek in Old Town Vegas. Verwacht niets super de luxe maar voor een betaalbaar hotel in de weekeinden is dit een ideale keus. Alles in Old Town op loopafstand, Golden Nugget, Horseshoe alle oude bekende casinonamen.

Kamers stellen niet veel voor en zijn gedateerd, maar voor nog geen 30 euro per nacht en een buffet van $7,77 kan je ook niet te veel verwachten natuurlijk!

heeel goed hotel,wel een beetje van ouderdom,maar ja,is niet duur ook hé,wij hadden een mooi zicht op de strip,6de verdieping

We hebben een aantal aanbieders voor Plaza & Casino voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza & Casino in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Plaza & Casino scoort een 7.38 uit 10 op basis van 12 reviews.