Hotel Palms Place

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Palms Place voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Palms Place in het Nederlands

mooi hotel

Olivier
22-10-2010

Goed en mooi hotel het zijn er wel 2 Palms en Palmsplace, Palmsplace is beter, meer een hotel voor fuifbeesten. Casino is niet mooi en ligt ver van de strip, moet met Taxi of huurauto.

Ga er niet meer terug zijn beter hotels op de strip

Palms is voor party annimals

A. de Smeder
22-11-2009

het zijn eigenlijk twee hotels op één terrein. Ik zat in het Palms en niet in Palms. Het ligt west van de strip , klein ritje, maar toch niet ideaal. Wel een ideaal voor party beesten. Meerdere beroemde nachtclubs en disco's.

Ook een uitstekend restaurant op 52e verdieping. Verder niet zo veel te beleven. Volgende keer ga ik toch weer naar de strip!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palms Place in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palms Place zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.