Hotel New York New York

Hotel New York New York
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor New York New York voor je op een rij gezet:

71 reviews over Hotel New York New York in het Nederlands

Mooi, gróót hotel in thema New York, aan alles is gedacht, van Brooklyn Bridge, Vrijheidsbeeld en Skyline buiten tot Times Square met winkels en speelautomaten binnen. Heerlijk zwembad, groot met live DJ muziek en uitzicht op THE Big Apple Coaster. Hij lijkt medium maar ga erin, super 1,5 minuut! Hij is snel, binnen, buiten en over de kop. Grote kamers, geen koelkast, dat is jammer. Tip neem je koelbox (mogelijk van je rondreis) mee naar je kamer. Mooi uitzicht over de Strip, sunset en vliegveld. Goede overdekte parkeergarage, niet te duur. Strip lopend goed te doen, je kan ook naast het hotel de gratis Monorail gebruiken. Genoeg eten, drinken en Cocktails te vinden, voor ieders smaak een tentje! Vergeet Coyote Ugly bar niet, sexy dames op en achter de bar, om maar niet te spreken over de vrouwelijke bezoekers...!

Oude reviews (archief)

Hotel is een beetje gedateerd maar voor 2 of 3 nachten prima.

Eten kun je beter ergens op de strip doen .

Prima locatie om overdag uitstapjes te maken , zit n.l vlakbij de snelweg

Super hotel op de strip

Mira
25-9-2016

Inchecken ging vlot en we kregen zowaar een upgrade naar een grotere kamer. Deze was dan ook echt ruim te noemen. 2 grote heerlijke bedden en nog een huiskamergedeelte. Mijn dochter had een gratis rollercoaster pas en daar heeft ze goed gebruik van gemaakt.

Prima hotel en leuk voor de kinderen is dat zee arcade ruimte hebben waar de kinderen zelf kunnen "gokken".

Fantastisch!

Tingelinge
20-9-2016

We hebben in Las Vegas meerdere hotels (en casino's) van binnen bekeken, maar dit hotel is een hele goede keuze geweest! Prima ligging op de Strip, alles op loopafstand. Prima kamer, grote bedden, goedwerkende airco. Groot hotel, maar alles goed georganiseerd. Vriendelijk personeel.

Prachtig hotel

Jacques
21-12-2015

Wij hadden een hele mooie hoekkamer met uitzicht op de strip. Prijzen van drinken zijn aan de hoge kant. Op de strip zijn er goedkopere mogelijkheden. Voor herhaling vatbaar.

Super!

Mdw11
21-10-2015

Dit is echt een super hotel echt leuk bedacht. Erg kindvriendelijk en het eten is heerlijk kamers waren mooi en de achtbaan was ook leuk. Het lijkt echt op New York. Perfect voor als je kind ligt te slapen en jij een avondje in het casino wilt zijn.

Echt Viva Las Vegas style hotel

Ebod
6-10-2015

Het hotel ligt aan het begin (of einde) van de strip. Het is groot, dorp op zich met casino, zwembad, diverse restaurants, bars en winkels. Echt een hotel om vegas style te ervaren. Kamer was ruim en schoon. Vanuit hier prima om Vegas te ontdekken.

Dit is geen hotel maar een dorp!

Jan Paul
24-9-2015

Een bizarre ervaring! Dat is heel Vegas natuurlijk, maar dit hotel ook. Altijd leven. Altijd aan. Alles altijd beschikbaar. En de achtbaan natuurlijk... De kamers zijn ruim en luxe. Het zwembad schitterend en met een drankje in de zon: top!

perfecte ligging, goede service

nancy
26-8-2015

de ligging van het hotel is prima aan de strip in Las Vegas. voldoende gratis parkeergelegenheid voor grote auto's. prima service. ruime nette kamers. prima buffet bij chin chin voor een nette prijs

Waanzinnig hotel op top locatie!

connie_jager_1
22-7-2015

Alsof je in de stad New York bent! Dit hotel is van buiten bijzonder om te zien, en van binnen lijkt het wel een dorp op zich. Ondanks de enorme grootte van dit hotel verloopt alles heel soepel. De kamers zijn verdeeld in verschillende towers, waardoor eea makkelijk te vinden in. De kamer beschikt over heerlijke bedden, goede airco, mooie badkamer, gratis kluisje, zithoekje. Heerlijk rustig geslapen. Hotel beschikt over zeer goede gratis wifi, ook bij t zwembad.mWij hadden de Park Avenue kamer in de New York tower met uitzicht op t Vrijheidsbeeld en de achtbaan. Vooral de achtbaan vonden de kids super. Achtbaan is wel prijzig $ 14 pp, op vertoon van je kamersleutel krijg je 50% korting. Zwembad is gezellig, gratis badlakens.

Ligging hotel is perfect, midden op Strip en op loopafstand van alle andere attracties. Monorail vertrekt uit tegenover gelegen hotel MGM mocht je niet willen lopen.

Tevens heel veel restaurants voor iedere portemonnee in hotel. Wij zouden hier zeker terug gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New York New York in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New York New York zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel New York New York scoort een 8.47 uit 10 op basis van 71 reviews.