Hotel Monte Carlo

29 reviews over Hotel Monte Carlo in het Nederlands

Grandioos hotel.

Saskia
6-5-2017

Mooi comfortabel hotel met veel voorzieningen direct aan de strip. Kamers waren keurig en schoon. Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader !!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Niks mis mee...

Kor
4-5-2017

Druk hotel 2500 kamers gelegen op ideale locatie op de strip.. Uiterst vriendelijk personeel in bediening en in casino. Hotel is wat verouderd maar erg schoon. Badkamer kan een update gebruiken. Superhandige check-in en out via je tablet of mobile. Je ontvangt een check- in verzoek ongeveer 6 uur voor je geplande aankomst wanner je deze beantwoord krijg je een barcode. Wanneer je in het hotel aankomt ga je naar een checkin automaat scan je ontvangen barcode en vervolgens komt je kamernummer en sleutelkaart uit de machine. Geen lange rijen en ergernissen. Het zelfde geldt voor de checkout.. Je ontvangt bericht op je e-mail en wanneer akkoord met de factuur heb je met één druk op de knop betaald. je gooit je sleutelkaart in de daarvoor bestemde bus. Minpuntje... Op dit moment wordt het zwembad verbouwd. Tijdelijk wordt je met shuttles om de 15 minuten naar een ander zwembad gebracht van een connected hotel. Al met al een goed hotel.....

Gereisd Alleenreizend in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk voor 2 nachtjes

Lennart
14-10-2014

Als onderdeel van ons kleine weekje in Vegas hebben we 2 nachtjes in Monte Carlo geslapen. Op zicht een prima hotel, wel wat eenvoudig, maar een mooi casino erbij. Kamers netjes en schoon, maar wel een compact en druk zwembad.

Gereisd Met vrienden in september 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Monte Carlo voor je op een rij gezet:

Gigantisch hotel, vooraan de strip.

Remco van Kuik
23-1-2014

Niet echt knus te noemen dit hotel, het is allemaal erg massaal. Persoonlijk vond ik het vervelend dat je door het rokerige casino moet om je kamer te kunnen bereiken. Kamer is wat verouderd, wel lekker ruim, mooie badkamer en grote bedden. Schoonmaaksters zijn vriendelijk, vond wel haren van de schoonmaaksters op de grond en in het bad in de badkamer. Meerdere restaurants beneden in het hotel, maar allemaal fastfood. Zwembad en bubbelbad buiten is erg fijn.

Gereisd Met partner in Tue Jan 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel!

Evelien
19-1-2014

Wij zijn hier 2 nachten geweest. Het is geen over de top hotel, zoals bijv. New York New York of The Venetian, maar ik vond dat toch ook wel prettig. Het is al ontzettend groot en veel allemaal. Het duurde best lang voor we konden inchecken, maar het personeel was wel vriendelijk. Wel moet het allemaal 'snel-snel'. De kamer was mooi. Omdat Las Vegas zo groot is, zijn er veel opties om te eten. Wij kozen ervoor om het ultieme Amerikaans/Las Vegas-prop-je-vol-concept eens even te proberen en hebben gegeten in het 'All you can eat'- restaurant beneden in het hotel. Dit was prima te doen, veel keuze. Het is een prima hotel om te overnachten, ik zou er zo weer heen gaan. Helaas geen tijd gehad om het zwembad uit te testen. Het zag er wel gaaf uit!!!

Gereisd Met partner in juli 2012

Geweldig!

reiziger100
16-12-2013

Hier geslapen als student op reis in Amerika. Het was net open en daardoor speciale tarieven en upgrade. Dat was wel even anders na 2 weken in 30 dollar hotels te hebben geslapen met 6 op een kamer. Super overnachting gehad. Helaas daarna weer terug naar de 30 dollar hotels.

Gereisd Met vrienden in Mon Jan 01 1996 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel! perfecte locatie aan the strip :D

Noortje van Merode
15-10-2013

Monte Carlo is prima,je moet je wel bedenken dat je alleen de beste kamers krijgt en extra service als je er echt veel geld uitgeeft in het casino. Ze hebben mij geholpen met aantrekken bruidsjurk en we zijn door vele medewerkers gefeliciteerd maar een drankje krijg je niet. Alles goed georganiseerd en je kunt werkelijk overal om vragen.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goede prijs-kwaliteit

Tes
15-8-2013

Het Monte Carlo Hotel is iets kleiner dan sommige andere hotels op de Strip. Een volbloed gokker is waarschijnlijk beter af in één van de grotere casino's, maar voor een gewoon bezoek aan Las Vegas is dit hotel perfect. Goed gelegen op de Strip. Zeer mooie grote kamers en heel goed onderhouden. Bovendien heel betaalbaar, net als de restaurants en bars onder het hotel. We hebben The Buffet en The Café uitgetest en beiden waren zeer goed.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

helemaal top

lieveling
23-1-2012

hotel monte carlo is ten eerste perfect met zijn ligging. onze kamer was perfect netjes en schoon het casino zelf is op zich wel oke alleen best veel knopjes stuk van de gokkasten. genoeg keus om te eten. het zwembad ook helemaal goed...ook lekker verwarmd bad en ook hier lekker te eten. jah hoor zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Fri Sep 23 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gelegen direct aan de strip

Vrkp
5-12-2011

Direct gelegen aan de strip van het gezellig Las Vegas. Nette,ruime kamers met 2x twee persoonsbed. Goede en nette badkamer/bad. Groot zwembad (3) met onwijs veel lig bedden.

In het hotel natuurlijk een casino en diverse eet en shop gelegenheden. Veel vermaak in het hotel en natuurlijk daar omheen.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal kamers> 700

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monte Carlo in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monte Carlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.