Hotel Mirage Hotel & Casinosterstersterster

8.7Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, Nevada, Las Vegas

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mirage Hotel & Casino voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

51 reviews over Hotel Mirage Hotel & Casino

• 2017
    9Kim Tesselaar20-11-2017

Prachtig hotel, zou ik zeker iedereen aanraden!

De gehele sfeer is in het hotel relaxt, daarnaast zijn de kamers erg goed onderhouden en het zwembad is 1 van de grote pluspunten van dit hotel.

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

10Hilco Kant15-02-2016

Prachtige locatie, mooi thema, kamers "gewoontjes"

Mirage is top! Heerlijk gegeten bij Cravings, top gegokt in casino en prima geslapen op de kamers. De normale kamer is oké. Kleine badkamer en daardoor grote kamer. Queensize-bedden zijn oké, maar zijn aan de kant van het middennachtkastje wat doorgelegen. Andere kant van het bed (zijn groot genoeg voor 2 pers.) is meer dan prima! Uitzicht op vulkaan en de strip maakt het wakker worden tot een kleine droom die 5x uitkwam deze vakantie ;-) Genoten, maar we vonden NYNY de vorige keer net iets beter!

Gereisd met partner in februari 2016

• 7Emmy14-10-2014

Gewoon goed!

Hieronder is al veel geschreven over het Mirage. Wij hadden een kamer met Stripview geboekt. Arriveerden bij de kamer, we hadden uitzicht op het Rio hotel (aan achterzijde gelegen vd Strip) en als je uiterst links keek uit het raam had je stripview. Tja daarvoor had ik niet betaald. Dus bij de receptie gevraagd om een echte stripview. Wat bleek? Dat noemen ze daar Volcanoview. Nou dus gevraagd om een kamer met Volcanoview. De dag erna kregen we netjes een kamer met het gevraagde uitzicht. De eerste kamer was overigens ook wat meer 'uitgeleefd', de tweede kamer die we kregen was identiek maar toch wat netter. Dus wij waren tevreden. Ook via het online spelletje myvegas punten gespaard voor 2 buffetten voor de prijs van 1. Ontbijtbuffet met champagne op zondagochtend was 37 dollar pp! Dus maar goed dat we 2 voor 1 hadden. Champagne bleven ze maar bijvullen. Grote eetruimte maar buffet is echt perfect. Aanrader! Locatie op de strip is net boven het midden, tegenover The Venetian.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 7annet22-08-2014

Mooie locatie, erg duur met kinderen

Vakantie begonnen aan het begin van de strip en eindigend bij The Mirage. De meer dan dubbele prijs hebben weer er niet uitgehaald en alle restaurants waren dubbel geprijsd. Een zwembad in een mooie tuin was er, maar voor dolfijnen, leeuwen konden we dan 5 x 20 dollar extra dokken. Wel een mooie kamer. Kinderen mogen op het wandelpad door het casino niet stil staan. Kortom: dit hotel is niet aan ons besteed. We hebben elders op de strip gegeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9DHG17-05-2014

Een super hotel voor een goede prijs in Vegas!

Het Mirage hotel is een heel erg mooi hotel met erg mooie kamers. We kregen een prachtige kamer 10080 met uitzicht over de Las Vegas Strip en de Volcano. De kamer was heel erg luxe en ruim opgezet, in de badkamer lagen erg veel monstertjes, allemaal van het eigen Mirage merk. Er zat zelfs een Mirage stickertje op het toiletpapier. Tevens stond er een goed gevulde minibar in de kamer. Wanneer je hier producten uit haalt komt dat automatisch op de rekening te staan. De kluis van de kamer was in de muur weggewerkt en zag er erg strak uit. De kamer had echt een algehele chique uitstraling. Er waren 6 verschillende liften die allemaal naar andere verdiepingen gaan. We hebben 2 keer flesjes water gekregen bij de incheckbalie. De koffers werden naar de kamer gebracht en alles was top. Ook het aquarium achter de receptie en de secret garden en dolphin habitat van Siegfried en Roy waren erg mooi. Ga ook 's avonds zeker bij de vulkaanuitbarsting van de Mirage Volcano kijken, erg mooi om te zien

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Rob05-04-2014

Mooi hotel ;centraal gelegen&goede service

In 2005 verbleef ik in Hotel Circus Circus aan het begin van de strip wat niet echt centraal gelegen is dus heb ik nu voor Mirage gekozen de tijger(s) die ik toen achter de receptie zag zijn er helaas niet meer,de reden hiervan is betreurenswaardig, het zee-aquarium is er gelukkig nog wel, Lekker zonnen was er voor ons niet bij want het is bomvol en je ligt mannetje aan mannetje, De Dolfijnbar is best gezellig maar weinig zitplaatsen vooral als er baseball is kun je er niet zitten. Voor de Dolfijnenshow moet je als gast betalen en wel zo'n $16,- p.p.best prijzig. Gravings Buffet in het casino is zeker een aanrader let wel:doordeweeks betaal je €16,- maar in het weekend za-zo €40,- p.p. maar dan is het wel uitgebreider met een Mexicaans;Chinees & Japans assortiment erbij. 's Avonds zijn wij buiten het hotel gaan eten een aanrader is dan Steakhouse Outback schuin aan de overkant gelegen naast de McDonald's.

Gereisd met partner in maart 2014

• 9Yaira10-04-2013

Geweldige locatie!

The Mirage heeft een goede ligging op de strip. Het is een mooi hotel met prachtige tuinen en een groot zwembad. Helaas was het te koud en in de winter is het zwembad ook gesloten. De kamers zijn zeer ruim en de bedden slapen HEERLIJK! Wat ook een heel groot pluspunt is zijn de vele liften. Zo hoef je nooit lang te wachten! Het hotel heeft veel faciliteiten: verschillende bars, restaurants, winkeltjes, ijswinkel, uiteraard een groot casino, een tattooshop/bar King Ink en de nachtclub 1OAK waar wekelijks grote namen optreden.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Stevens27-06-2012

Geweldig

We hadden een hele mooie kamer met uitzicht op de strip en deels op het zwembad. Het was een ruime hele nette kamer. Totaal geen geluidsoverlast gehad van de drukke strip. Het zwembad is heerlijk om in te zwemmen. Genoeg ligbedden aanwezig. De ligging op de strip is perfect. Parkeren kun je in de garage achter het hotel en is gratis. Mooie tropische tuin ligt bij het hotel en de vulkaan 'barst' iedere uur 's avonds uit.

Gereisd met partner in juni 2012

• 0sophie40422-06-2012

Fantastisch uitzicht

Vorig jaar met oud en nieuw in Mirage verbleven. Ondanks de grote drukte geen last gehad van geluidsoverlast of dergelijke. Het hotel is erg groot en mooi. De kamer was ruim met lekkere bedden. Het uitzicht vanaf de 27e over de strip was prachtig. Het hotel ligt natuurlijk aan de strip wat ideaal is. Gewoon een mooi hotel. We hebben hier heerlijke dagen gehad en zouden zo weer voor dit hotel kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 9Wiljan17-06-2012

Waanzinnig!

Als je ooit in Las Vegas komt en je kan in een hotel op "de strip" verblijven dan maakt dat de stad nog dynamischer. Hotel The Mirage is een perfecte plek om Las Vegas te beleven. Gelegen midden op de strip. De luxe druipt er vanaf. De kamer is ruim en luxe ingericht. Nauwelijks geluidsoverlast en prima bedden om te slapen. Het hotel is ruim voorzien van horecagelegenheden en winkeltjes. Het casino is net zoals in de andere hotels; heel veel gokautomaten en diverse speeltafels. De receptie lijkt wel een incheckbalie op Schiphol. Toen wij er aankwamen waren er twaalf balie's open met een rij wachtende ervoor. Voor het hotel ligt de vulkaan die in de avond elk uur voor de show vuurspuwd. Kortom voor een paar nachten is The Mirage de perfecte plek om Las Vegas te doen.

Gereisd met vrienden in juni 2012

5 tips over Hotel Mirage Hotel & Casino

• Rob, 05-04-2014

Ga niet vanaf de maand mei naar Las Vegas want dan kan het uit mijn vorige ervaring wel 48°c zijn waardoor je amper buiten kan lopen. Het was nu een redelijke temperatuur van 25°c met een lichtelijk fris windje in de morgen. Een reis van zes dagen(drie volle dagen verblijf) was voor ons meer dan genoeg.

• Stevens, 27-06-2012

Freemont street, het 'oude' Las Vegas is misschien nog wel gezelliger als de strip. Zeker een bezoek waard, vooral voor de show op het overdekte gedeelte.

• Yaira, 10-04-2013

De Rhumbar in de patio met uitzicht op de Strip.

0 vragen over Hotel Mirage Hotel & Casino

• Eten en drinkenBrunch, Lunch
    • Aantal kamers> 700
    • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenGolfbanen