Hotel MGM Grand

8,2

76 reviews over Hotel MGM Grand in het Nederlands

Mariska Van de wetering
7-5-2019

Bizar groot hotel waar je echt de weg kwijt kan raken. Kamers zijn schoon en het heeft een goede ligging. Al met al n top verblijf gehad.

Mooie kamer, super zwembaden

Chantal V
11-8-2018

Dit is het grootste hotel van Las Vegas met ruim 5500 kamers. Je kunt vooral in het casino nog wel eens de weg kwijtraken. De kamers zijn allemaal mooi. Heerlijke bedden trouwens! Wij hebben bij aankomst een upgrade van de kamer gevraagd, dat was mogelijk maar wij vonden het eerste voorstel te duur. Na overleg met de manager konden wij voor $25,- per nacht een mooie grote kamer met grote badkamer krijgen. Dat aanbod hebben wij aan genomen. Wij hebben vooral voor dit hotel gekozen vanwege de zwembaden en lazy river, waar je met een opblaas band lekker op dobbert, heerlijk dus vooral bij temperaturen van rind de 40c in Juli en Aug! Het hotel bevindt zich op een perfecte locatie aan de Strip waar toch wel alles te beleven is in Las Vegas.

Gereisd Met partner in juli 2018

Vergane glory hotel

Kor
10-5-2018

Te groot hotel/ casino. Vergane glory locatie. eindeloos lange gangen naar je kamer in de West wing. Te kleine kamer. Het duurde 10 tot 15 min voor warm water uit de douch kwam

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

Overweldigend maar Super!

Mandy
13-12-2015

Heel erg mooi hotel, super verzorgd. Je moet wel tegen de chaos en drukte kunnen, dit hotel is een stad op zich. Perfect hotel voor de zomervakantie, wij waren met een groep van 17 tot 45 jaar en iedereen vond het super. Ik vind het alleen niet zo geschikt voor kleine kinderen, het is echt op mensen vanaf 16 jaar gericht.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Geweldige ervaring!

MacN
25-7-2015

Wij hebben twee keer het MGM geboekt. De eerste keer een hadden we een gewone kamer geboekt, ter plekke hebben we een upgrade genomen naar een Tower Spa Suite. Deze suite was ontzettend groot met geweldig uitzicht vanaf de 24e verdieping. Wil je een keertje wat "extra's" dan is dit echt een aanrader.

Tweede keer een gerenoveerde Grand King Strip View kamer. Deze kamer was mooi gerenoveerde en voorzien van een heerlijke boxspring.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Goed hotel

St1050
20-9-2014

Ik kom regelmatig in dit hotel

Is typisch Las Vegas, maar met goede en ruime kamers. De kamers zijn de laatste jaren gerenoveerd. Receptie is erg druk, er staan traffic coördinators om het verkeer te regelen

Hotel ligt aan het begin van de strip, dicht tegen de luchthaven aan. Je merkt er weinig van

Er zijn vele restaurants in het hotel, van mc donalds tot erg goed

Gereisd Zakelijk in januari 2014

super verblijf

heer Mol
30-5-2014

alles perfect geregeld en overeenkomstig onze verwachtingen

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2014

MGM Grand West Wing kamer Gerenoveerd maar klein

DHG
17-5-2014

We hebben een nacht geslapen in het MG Grand hotel. We kregen een kamer in de West Wing van het hotel. De kamers in de West Wing zijn allemaal gerenoveerd. Vroeger zaten hier de goedkope kamers van MGM Grand. De kamers zijn daardoor echter wel klein. Bij het inchecken stond er een lange rij, waardoor iedereen lang moest wachten. Er staat een Twitter-bord in de lobby met tweets van iedereen over MGM Grand. Het is een enorm groot hotel met meerdere in- en uitgangen, erg handig in verband met de grote afstanden in het hotel. De gang naar de kamer leek eindeloos. We hadden een aparte douche en apart toilet. Bij de wastafel zat er een aparte tv in de spiegel verwerkt, welke helaas niet goed aangesloten was. Er was een kluis in de muur verwerkt. Er waren heel veel spiegels op de kamer, zodat de kamer groter leek. We kregen geen kortingscoupons, wel is er een gratis CBS attractie in het hotel. Bij het zwembad is Wet republic the place to be voor echte Las Vegas Partygangers in het weekend.

Gereisd Met partner in Wed May 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel op centrale plek

Steffannijmeijer
15-12-2013

MGM is een goed hotel op een centrale plek in Vegas. Ideaal om de stad te verkennen. Erg groot hotel, erg massaal maar dit past wel in deze stad. Kamers zijn mooi ingericht, stijlvol en schoon, nergens minpunten te vinden. Eten in het hotel is goed en voldoende keus uit de vele restaurants. Pluspunt is de Starbucks en vele ketens in de lobby. Zwembaden zijn mooi verzorgd aangelegd. Personeel mag wel wat vriendelijker vooral de barmannen bij het zwembad.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Giga groot hotel

Yvonne
29-9-2013

MGM is een 'stad' op zich. Een supergroot casino hotel. Even wennen na de rust van de grand Canyon. Een super grote kamer maar helaas op de 4e etage, dus weinig uitzicht. Las Vegas moet je echt gezien hebben wat een aparte wereld. Een aaneenschakeling van hotels, winkels, shows etc.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Restaurant> 10

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MGM Grand in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MGM Grand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.