Hotel Mandalay Bay

33 reviews over Hotel Mandalay Bay

• 2018
    9meike18-11-2018

geweldig

Beoordeling Mandelay Bay – Las Vegas, Verenigde Staten Datum verblijf: augustus 2017

Samenvatting: filmster-waardig maar pas op voor de verborgen kosten Inleiding: We reisden als gezin met vader en drie kinderen door Amerika in de zomer van 2017. Tijdens onze reis hebben we drie nachten in het Mandalay Bay in Las Vegas verbleven. We maakten tijdens ons verblijf gebruik van taxi/Uber. Na een hele goede ervaring die mijn ouders en broer hier hebben gehad, wilden wij nu met z’n vieren nog eens dit hotel beleven. De verwachtingen waren vooraf torenhoog, maar zijn zeker waar gemaakt! Helaas is dit hotel vlak na ons verblijf bekend geworden door het schietdrama waarbij de schutter vanuit dit hotel schoot. Beoordeling van het verblijf

Het boeken: Toen we het hotel via internet gingen boeken zag het er schitterend en luxe uit op de foto’s. Er waren heel veel foto’s. De prijs viel best wel mee voor z’n hotel. In Nederland zou je voor een g

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9VegasFan30-06-2018

Uitstekend. Simpelweg het allerbeste hotel aan de Strip en daarmee per definitie wereldtop

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Basia12-01-2018

Geweldig

Super service en veel dingen te doen in het hotel, veel keuzes voor jong en oud.

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

9Linsey23-05-2017

grandioos hotel

Super fijn en groot hotel. Ligt aan de strip. hotel heeft een heerlijk golfslag bad en een lazy river. Parasol moet je huren, maar die zijn verschrikkelijk duur. Eten kan je in meerdere restaurants in het hotel of in las vegas zelf. Buffet restaurant in hotel echt super lekker. Ook hebben wij super gegeten in het restaurant van treasure island, het restaurant zit langs de boot. Alle hotels zijn een bezoek waard en je zal je ogen uitkijken. Van hele shoppingsmals tot en met de grachten van venetie die midden in het hotel liggen en zelfs de winkels lelijkt t net of je buiten loopt. Wij gingen overdag heerlijk zwemmen en daarna lekker wandelen over de strip. Het was echt bloedheet, maar zodra je een hotel in loopt meteen lekker koel. Het oude las vegas, Fremont street is echt een bezoekje waard en het mooiste om s'avonds te doen. Wij komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9bbrust10-01-2014

Erg fijn hotel met fantastisch eten!

Via een 'coupon' van internet hier voor 89 dollar overnacht. Erg mooie kamer op de 35e verdieping met uitzicht over het zwembad. Het grote zwembad was leeg ivm onderhoud, ook het strandje. Enorm groot, we zijn er letterlijk verdwaald. Het eten was er fantastisch, vooral het ontbijt voor 17 dollar. Van beenham tot rosbief, grote zalmen, Oosterse gerechten, 8 soorten eieren, desserts, tientallen soorten brood, puddingen, alles vers. Het was werkelijk absurd! Ik heb nog nooit zoiets gezien. Het was heel rustig in het hotel en ook het casino, leefde helaas niet op dat moment niet echt... Hierdoor was er veel dicht. Loopafstand naar de strip ongeveer 25 minuten, maar er gaat een gratis metro dwars door het hotel en dan is het maar 6 minuten. Inchecken ging bij ons razend snel.

Gereisd met partner in december 2013

• 5Wim Oosterveen08-10-2013

Dit dus echt nooit meer

Mooi en luxe hotel met een heel groot minpunt. Heb je net een vliegreis van in totaal 15 uur achter de rug en moet je anderhalf uur in de rij staan om in te checken. Nog frusterender als je ziet dat je tegen betaling van 35 dollar wel direct kunt inchecken. Dit doen wij dus echt nooit weer want deze handelwijze schijnt heel gewoon te zijn in het Mandalay. En dat maakt de mooie kamer niet meer goed.

Gereisd met partner in september 2013

• 8heer Wagemakers23-07-2013

Prima schone ruime kamers

Hotel had goede deals voor weekdagen . Mooie ruime kamers

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9heer Boeijen11-05-2013

Goede prijskwaliteit verhouding en kindvriendelijk

Goede prijskwaliteit verhouding en kindvriendelijk, vooral het strand was een dagelijkse must voor de kids

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Esther12-09-2012

Mooi hotel, alles erop en eraan

We hebben 1 nacht geslapen in Mandalay Bay. We hadden een mooie ruime kamer met een groot kingsize bed. De badkamer was erg ruim met een aparte douche, bad en WC erin. Het zag er allemaal nieuw uit. Wij hadden genoeg plaats bij zwembad (voldoende ligbedden) en ook in het zwembad zelf was het niet heel druk. Het was er wel érg warm (rond de 40 graden) dus afkoelen in het water is wel nodig. Mooi hotel! Ligt aan het begin van de strip dus je moet wel een stuk lopen wil je de rest van de hotels bekijken.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Rick08-07-2012

Mandalay Bay

Hotel ligt wel op de strip, maar toch wel een aardig stukje lopen om meer richting ' centrum' te komen. Ontvangst is zakelijk en groots, net als alles in Las Vegas. Casino is gelijk aan de andere hotels, diverse restaurants, gegeten oa in the stripsteak en dat was prima. De suite was een grote ruime kamer met uitzicht richting the strip. Prijs kwaliteit was hier in orde.

Zakelijk gereisd in februari 2012

Hotel Mandalay Bay info