Hotel Luxor

Meer hotelinfo

122 reviews over Hotel Luxor

• 2018
    5Mevr elberse20-07-2018

Wij zullen deze niet meer boeken. Te gedateerd en

Goede ligging. Nadeel oude kamers en die van ons stonk verschrikkelijk naar wiet. Het was niet te doen. Ook nadeel er mag in het hotel gerookt worden. Ontbijt hartstikke duur. Voor 4 personen ontbijten $95,-.

Met oudere kinderen

• 8VegasFan30-06-2018

Prima

Wel een leuk hotel, maar je merkt dat de kamers een beetje aan het eind van hun looptijd zijn. Wel schoon, maar je ziet dat alles oud en gebruikt is. Het zwembad is een beetje teleurstellend in vergelijking met de baden bij de andere resorts.

Met jonge kinderen

• 10Adna01-05-2018

Super gaaf en groot hotel. Het hotel ligt iets verder van de strip maar perfect te doen! Heel groot en luxe! Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Wij hadden een kamer met uitzicht op de woestijn! Adembenemend. Kortom Echt een aanrader!

• 9Kevin30-04-2018

Aanrader

Heel relaxt hotel. Mooie ruime kamers. Let wel op dat het aan de zijkant van de strip ligt en de strip is erg lang! Zwembad ook prima met een dj.

• 2017
    8Jordy 29-11-2017

ideale ligging aan de strip voor budget prijs

Luxor is een goed hotel met een fantastische ligging aan de strip. Vaak kun je hier redelijk goedkoop slapen. Het fijne is dat je vanuit Luxor heel veel te voet kunt doen. het hotel heeft voldoende eetgelegenheden en is verbonden aan Excalibur en Mandalay Bay door middel van een roltrap en een metrolijntje die gratis is. de Kamers in luxor zijn recentelijk vernieuwd en goed schoon. er is een behoorlijke grote fitness en zeer groot kindvriendelijk zwembad.

Met vrienden

• Oude reviews

8sabrina198029-08-2016

Mooi goedkoop hotel op de strip

Mocht je op zoek naar een betaalbaar luxe hotel aan het begin van de strip, dan is Luxor echt een aanrader. Wij verbleven hier een week.

Wij zaten met onze kamer niet in het hoofdgebouw maar in de toren, naar wat ik begreep waren dit de nieuwere kamers en deze waren dan ook erg mooi en ruim ingericht. Ook ons uitzicht was subliem, wij keken uit op de voorkant van het hotel, strip en een stukje airport.

Het zwembad was mooi maar er waren erg weinig schaduwplekken.

• 10Bastiaan19-06-2016

Geweldig mooi!

Gewoon, wauw! Het hotel zelf in de vorm van een piramide is al apart, maar van binnen is het nog mooier. Een groot winkel centrum in Egyptische stijl, casino, en een tunnel vol restaurantjes en winkels die het hotel verbinden met het volgende hotel. Ook is er een monorail die de hotels met elkaar verbind.

• 9Manon14-06-2016

Mooi en netjes

Van buiten al een mooi gebouw. De binnenkomst is fantastisch en de service ook. Het casino is ook erg leuk behalve dat er veel chagrijnige dealers (achter de tafels) staan/zitten. Daarnaast ook wel leuke dealers die er ook echt een showtje van maken. Het eten bij het buffet is zeer uitgebreid en goed. Zeker waar voor je geld. De kamers zijn wel gedateerd maar de prijs/kwaliteit verhouding is daarom wel precies goed. Je kunt tenslotte niet verwachten dat je voor een prikkie op de eerste rang zit. Wij zijn destijds bij de Titanic en Bodies expositie geweest. Tevens ook bij Fantasy en Chriss Angel. Allemaal even goed en leuk! Ligging op het einde van de strip, maar een treintje dat tussen Excaliber en Mandalay Bay rijd. Goed te doen!

• 6Bianca03-06-2016

Hotelkamer gedateerd, casino prima

Hotelkamer groot, maar sober. Geen koelkast aanwezig. Je moet alles kopen. Vrij duur. Valet parking ging goed en was makkelijk. Casino goed, voldoende speelruimte, maar er werd wel veel gerookt. Er wordt geadviseerd om je te registreren als gokker, maar dat is echt niet nodig en is zonde van je tijd. In elk hotel kun je in het casino gokken. Ligging naast het vliegveld maar door de isolatie hoor je niets van lawaai. Ligt op het einde van de strip, maar alles is prima te belopen. Bar was goed maar net als heel Las Vegas peperduur. Genoeg mogelijkheden om te eten in de food court van het hotel. Lange rijen bij het inchecken. Uitchecken was zo gebeurd.

Met vrienden

• 8Irma en John Ulijn20-03-2016

Wij hadden een geweldige tijd daar gehad

We hadden een mooie kamer met twee grote bedden ,grote badkamer,uitzicht was minder,maar ja het is slapen en vroeg weer op,dan heb je iets aan de dag. Het casino was geweldig en het hotel super mooi. Het ontbijt vonden wij minder,geen vleeswaren of kaas,zelfs geen gekookt eitje,of gebakken,het personeel super aardig

4 tips over Hotel Luxor

• Marco, 16-10-2012

Zoek uit hoe het openbaar vervoer hier werkt, dat scheelt een hoop "loop"tijd. Bezoek de verschillende hotels van binnen en vergeet de achtbaan rondom hotel New York niet!

• Joke, 09-10-2013

Er is een soort sluis met winkels en horeca naar het naastgelegen hotel en daar is ook een soort treintje.eetgelegenheden voldoende aanwezig.

• Louis, 13-05-2014

Ben je met kinderen, neem dan een double queen slaapkamer in de pyramide

0 vragen over Hotel Luxor

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages