Onvoldoende

23 reviews over Camping Las Vegas/Circus Circus KOA in het Nederlands

Ideaal

corinaotter
7-9-2016

Goede campground, aan de strip. Je loopt zo door het hotel de Strip op. Het hotel is erg leuk voor kinderen met zijn circusoptredens en echt kindercasino. Wij waren in de winter, dus zwembad was dicht, maar ziet er prima uit. Zelfs een winkeltje op de campground aanwezig.

Gereisd met vrienden in december 2015

Geweldige ligging

André
9-9-2013

Fijne camping, goed personeel en natuurlijk de fantatische ligging vlak bij de Strip.

Gereisd met partner in juni 2013

Geweldige ligging

Daan
19-8-2013

Deze Koa Campground is netjes en verzorgd. Het is 1 grote parkeerplaats met hier en daar wat groen, maar goed onderhouden. Er zijn wat weinig sanitaire voorzieningen in verhouding tot het aantal plaatsen, deze zijn overigens wel schoon. Camping heeft een heerlijk zwembad waar je kan afkoelen van de warmte in Vegas overdag. De strip ligt op slechts 5 minuten lopen van de camping.Bij de receptie is een klein winkeltje met de nodige dingen en een kleine speelhal

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

té groot !!

daisy
16-9-2012

het hotel is té groot , je kan er gemakkelijk verdwalen . Daardoor vind ik het ook niet genoeg onderhouden zoals het moet , alles is wél aanwezig ,tot heuse rollercoasters in het hotel toe !De ligging is wél uitstekend , aan het einde van de strip , de casino op het gelijkvloers is 24/24 open en er is wel altijd leven in de brouwerij ,uitgangen zijn zeer moeilijk te vinden , zoals in alle casino'strouwens .Alle hotels langs de strip zijn enorm , maar wel prachtig ,zeker s'avonds een wandeling waard !

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Prima camping voor ca. 2 nachten, grote asfalt oppervlakte waar op de camping zelf niet veel te beleven is, behoudens het zwembad, The strip op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Aan The Strip

Jop M
9-8-2012

Prima camping om Las Vegas te verkennen. Heeft een heerlijk zwembad.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

aan de strip

astridderksen
27-5-2012

grote camping, meest asfalt, maar ook wel stukjes gras! mooi zwembad met hot tub en sauna, goede toilet/douchevoorzieningen. wifi op de plek.vriendelijk personeel. winkel(tje) met eten,drinken en souvernirs

Gereisd met vrienden in mei 2012

Prima voor een paar dagen

Saskia
3-5-2012

Prima camping om een paar dagen te verblijven en Las Vegas te bezoeken.

Eigenlijk is de camping een grote parkeerplaats. Wij keken aan tegen een grote parkeergarage, maar ja wat wil je, zo midden in Las Vegas.

Het personeel was erg vriendelijk. Toen we een dag met de camper waren weg geweest, stond er ineens een andere camper op onze plaats. Deze bleek zich hebben vergist. Wij kregen een nieuwe, luxere plaats aangewezen. Een plaats met een terras, terwijl we betaalden voor een normale plaats.

Het sanitair was niet erg schoon en de deur van de douche kon niet op slot. Dit was wel een minpunt.

De camping ligt aan het einde van de strip. Vijf à tien minuten lopen (eventueel door Hotel Circus Circus) en je bent bij de bushalte van waar je de bus over de strip kunt nemen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

prima, aan de strip gelegen.

jjldejong
1-7-2011

rustig gelegen, zwembad erbij, winkel voor alle dingen die ja maar nodig mocht hebben,en zeer vriendelijk personeel. Ik reserveerde 1 nacht, en bij aankomst bleef ik een tweede nacht: meteen 20% korting, daar ikl nu ""vaste klant"" was...

Gereisd met partner in juni 2011

Het RV park biedt waar je voor komt

petersnijder
19-5-2011

Een grote parkeerplaats met de voorzieningen voor een camper. Het RV park heeft geen restaurant, maar dat is ook niet nodig. Buiten het RV park zijn voldoende eetgelegenheden.

Het RV park is bedoeld als overnachtingsplaats als je Las Vegas bezoekt en is uitermate geschikt voor. Op het RV park is er voor de kinderen niets te beleven, maar het casino Circus Circus heeft een eigen prekpark waar de kinderen hun hart kunnen ophalen.

Er is een grote kampwinkel waar je door het vriendelijke personeel prima geholpen wordt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Las Vegas/Circus Circus KOA in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Las Vegas/Circus Circus KOA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.