Hotel Golden Nugget

Hotel Golden Nugget
8,2

5 tips over Hotel Golden Nugget

Melanie, 24-4-2013
Bezoek een van de vele show's. En uiteraard het Bellagio hotel met de fonteinen show
DeSmeder, 6-5-2012
Neem een maker in de nieuwe "carson tower'...iets duurder maar veel beter
Jeanne , 21-4-2012

Optijd boeken.

Om teleurstelling te voorkomen.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Nugget voor je op een rij gezet:

marga meijler, 5-3-2012
neem een buskaartje uit de automaat om de hoek, 7 dollar voor 24 uur, en je kan 10 keer op en neer naar de strip als je dat wilt, maakt niet uit of je de snelbus neemt of de stop bus, haal koffie kupjes bij de walmart of een andere grote grocery store, probeer het buffet bij de Rio via de shuttle van Bally's
lewis, 22-11-2011
Tip: boek een helicoptervlucht boven de Grand Canyon. Adembenemende natuur. Het zwembad van de Nugget is erg klein, maar het aquarium met echte grote haaien maakt veel goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Nugget voor je op een rij gezet: