Hotel Golden Nuggetsterstersterster

Tonen op kaart

36 reviews over Hotel Golden Nugget

• 9Mira25-09-2016

Geweldig hotel bij Freemont Street

Wanneer je in het hotel verblijft is de parkeergarage hier gratis. Super mooi zwembad waar je niet omheen kunt, namelijk midden in het hotel. Het zwembad heeft een dichte glijbaan waar je langs de haaien glijdt. De kamers zijn ruim en het bed is perfect. NIet gegeten in het hotel maar zag er zeker goed uit. Je loopt het hotel uit en ben op Freemont Street, het leuke "oude" gedeelte van Las Vegas. Gezellige sfeer in de avond met een prachtige lichtshow.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 5C_dm15-09-2016

Vergane glorie

Vroeger stond dit hotel bekend als hét hotel in Las Vegas. Maar nu er een heel nieuw gedeelte is bij gebouwd, staat dit hotel eigenlijk te ver van het bruisende deel van de stad. Verder is het belachelijk duur en voor dat geld is niet eens wifi... Wel een Prachtig zwembad met haaien achter glas!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9heer harreman10-10-2013

Sfeervoller dan de Strip

Erg leuk hotel, gezellige sfeer aan de Fremont street. Zeker de moeite waard om naar toe te gaan. Tip, zorg voor een auto als je meer wilt zien.

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Melanie24-04-2013

Wat een kitscherig gedoe

Het Golden Nugget is een hotel in Downtown Laa Vegas. Het hotel ligt vlakbij het Maffia hotel en dichtbij een Prime Outlet store. Als je naar de Strip wilt ben je gebonden aan een taxi of de lokale bus. Je moet wel van de inrichting houden want er is een hoop met goud afgewerkt. Jammer dat het zwembad zo klein is.

Zakelijk gereisd in april 2013

• 8marc_verdoodt227-01-2013

alles kost geld

dit hotel is gewoon goed, niet super. Maar het is veel te duur, voor alles moet je betalen. Koffie of thee kan je op de kamer klaarmaken en gebruiken maar not for free. Betalen ! Het is gewoon niet leuk meer, zeker niet omdat de accomodatie niets bijzonders is maar je wel een rekening van een zessterrenhotel geprensenteerd krijgt.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10sanne16-07-2012

Beste hotel waar ik ooit heb verbleven!

In 1 woord TOP. Als je naar Vegas gaat is dit echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2008

• 8DeSmeder06-05-2012

Down town is erg leuk en de GN is de beste deal

Voor de verandering eens in down town geweest. Alles is goedkoper en gemoedelijker daar. De weekend tarieven zijn de helft van striphotels!

Alles in down town is loopbaar, maar voor de rest van Vegas heb je een atto nodig....een huurauto is echter zo goedkoop en perkeren is gratis, dat dit geen probleem is.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Jeanne 21-04-2012

Dit hotel overtreft alles

Golden Nugget in is werkelijk fantastisch. Mooi gelegen in Fremont Street waar s'avonds de videoclips afgespeeld worden in het plafond. Werkelijk te gek. Leuke bands die optreden met goede stevige alledaagse muziek. En natuurlijk de gokpaleizen daar. Maar je hoeft niet te gokken als je niet wilt. Hebben wij ook niet gedaan. S'avonds zijn we ook een keer met de taxi naar Vegas centum geweest. Dat is echt niet duur hoor. Wij waren daar met 2 campers die we daar hebben geparkeerd op een beveiligde parkeerplaats vlak bij Golden Nugget en raad maar eens wat we daarvoor moesten betalen!! Jawel voor 3 dagen 5 dollar. Dat is geen geld toch. Over het hotel gesproken als je die wil boeken dan zou ik dat toch al van te voren doen, dan weet je zeker dat je hem hebt. We waren daar in sept 2011 per nacht 30 euro per kamer kwijt omgerekend. Supergoedkoop. Ik hoop dat julie hier wat aan hebben. Veel plezier. Van Jeanne

Gereisd met partner in september 2011

• 8marga meijler05-03-2012

wel mooi, maar verouderd

Het is een ouder hotel, bij het inchecken moesten we ruim anderhalf uur wachten omdat er maar 1 persoon dienst had op de receptie, er stond een lange rij, met boze mede wachten, als "troost" een flesje water en een gratis cocktailbon gekregen, wilde alleen maar naar de kamer ! we hadden een kamer in de Carson Tower, het oudere gedeelte, heel erg druk hotel ! nadeel; we kregen 4 koffiekupjes voor de machine op de kamer, als het doosje leeg was, kon je nieuwe kopen in het hotel voor 10 dollar per 4, maar ze waren nergens anders te koop ! of naar Starbucks in het hotel de zon was om 3 uur 's middags achter het gebouw verdwenen bij het zwembad, het eten in het restaurant duur vergeleken met kwaliteit, breakfast buffet was ok, dinner buffet te duur ! en sacherijnige serveersters !!

Gereisd met partner in februari 2012

• 8lewis22-11-2011

Vegas is adembenemend.

Het Golden Nugget hotel ligt in het hart van het oude Las Vegas. Het oude centrum wordt ook wel downtown of Fremont Experience genoemd. Het is een overweldigend feest van neon, gokhallen, restaurants en hotels. Op straat is het altijd feest. Enige minpuntje van Las Vegas was het ontbreken van kwaliteitsmuziek. Waar vroeger Sinatra, Elvis, Engelbert Humperdinck en Tom Jones optraden, vinden we nu een handjevol cowboy-zangers. Grote namen zie je nauwelijks meer, met uitzondering van Celine Dion. Verder is de Strip natuurlijk een geweldige ervaring.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

5 tips over Hotel Golden Nugget

• Jeanne , 21-04-2012

Optijd boeken. Om teleurstelling te voorkomen.

• Melanie, 24-04-2013

Bezoek een van de vele show's. En uiteraard het Bellagio hotel met de fonteinen show

• DeSmeder, 06-05-2012

Neem een maker in de nieuwe "carson tower'...iets duurder maar veel beter

0 vragen over Hotel Golden Nugget

Hotel Golden Nugget info

• Aantal sterrensterstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenBrunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Kapel, Terras, VIP area
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages