Hotel Gold Spike Hotel and Casino

We hebben een aantal aanbieders voor Gold Spike Hotel and Casino voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Gold Spike Hotel and Casino in het Nederlands

volgende keer weer!

menno snoek
29-8-2012

We zouden eerst maar 4 nachten blijven, maar het beviel ons zo goed dat we het zonde vonden om naar een duurder hotel te gaan. Het hotel ligt in down town las vegas 200 meter lopen van af fermont street. Ook is hier het begin en einde van de bus lijn die over de strip gaat. Dus je hoeft nooit te wachten op een bus.

24 uur met de bus voor 7 dollar. Ook is het zwembad goed onderhouden en de kamers zijn strak en schoon. Wat je ziet op de foto,s krijg je ook. We hebben alles van vegas kunnen zien en door de lage kamer prijs nog geld over gehouden voor trip naar de canyon. Wij gaan de volgende keer weer naar gold spike. Menno en manon

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gold Spike Hotel and Casino in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gold Spike Hotel and Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.