Hotel Flamingo Las Vegas

Hotel Flamingo Las Vegas
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Flamingo Las Vegas voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Flamingo Las Vegas in het Nederlands

Fantastisch !

Els v.d.B.
1-12-2018

Een super goed hotel met een uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding. Een fantastische ligging in het midden van "de Strip". Heerlijk ontbijt. Las Vegas is zowiezo leuk in december ....overal kerstversiering....echt super mooi, soms wat over de top maar dat hoort er wel bij.

Gereisd Met partner in december 2016

Spectaculair

Willie Dijksterhuis
28-11-2018

Prachtig hotel. Veel faciliteiten. Voor elk wat wils. Schoon. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Ligt aan de Strip. Veel mooie bezienswaardigheden met thema's. Goed openbaar vervoer.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Top locatie

Manon
4-11-2018

Mooie ruime kamers . En wat een top locatie midden op de strip. De rij om in te checken was vrij lang. Ook erg leuk de flamingos die in de tuin lopen .

Goed maar eenvoudig

Johnny
2-1-2018

Een gezellig hotel maar een beetje gedateerd maar om. Te slapen een goed onder komen

Gereisd Met partner in september 2017

Leuk hotel centraal op The Strip

Bart
30-6-2017

Het is één van de oudste hotels op The Strip en dat is aan bepaalde dingen ook echt wel te zien. Maar de prijs kwaliteitverhouding is geweldig en de ligging perfect! Tegenover de fonteinen van The Bellagio.

Gereisd Met partner in januari 2014

Mooi hotel!

Net hotel aan de strip
23-7-2016

Fijn hotel. Supergroot! Bedden zijn fijn en kamers zijn redelijk schoon, behalve de vloer van de kamers. Lange wachtrij voor het inchecken. Zwembad is heel mooi. 21+ pool is erg leuk. Word leuke muziek gedraaid, alleen je mag geen eigen drinken/eten meenemen. ze waren behulpzaam en er liepen op de begane grond want mensen rond waar je vragen aan kon stellen. Ontbijt kan je voor 9$ muffin croissant fruit yoghurt of koffie uitzoeken bij een barretje. Ik vind het niet kindvriendelijk omdat ik sowieso m'n kinderen niet mee zou nemen naar las Vegas.

Gereisd Met partner in juli 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Bart
2-5-2016

Hotel ligt ongeveer in het midden van de strip en is dus perfect om de strip te verkennen. Het is een oud hotel maar daar moet je een beetje doorheen kijken. De kamers worden goed schoongemaakt De restaurants in het hotel zijn oké maar het is veel leuker om andere restaurants op de strip te bezoeken. Kindvriendelijkheid heb ik laag beoordeeld omdat kinderen niet in het casino mogen komen en ook niet in het grote zwembad maar dat is in veel hotels. Met jonge kinderen moet je ook niet naar Las Vegas gaan.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Centraal gelegen hotel met prima faciliteiten.

Waldemar van Hiele
1-5-2016

Flamingo Hotel is een prima hotel om Las Vegas te verkennen. Direct aan de strip en The Linq. Op steenworp afstand van de Highroller en de fonteinen van het bellagio. Alle mogelijke faciliteiten in het hotel te vinden. Minpunt is wel dat het een relatief kleine parkeergarage heeft. In de weekenden is de kans groot dat er op het verderop gelegen openbare parkeerterrein geparkeerd moet worden. Maar de kamers zijn prima, de bedden liggen heerlijk alleen misten wij een klein koelkastje en koffie-en theefaciliteiten op de kamer. Al met al een geslaagde vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel voor een zeer lage prijs!

v_termoshuizen
8-8-2015

Alleen niet voor kinderen omdat het grote zwembad voor hen verboden is. Dus wel lekker rustig voor de kinderloze gasten. Enorm groot met prachtige kamers. Men moet wel erg lang wachten op de lift. De locatie is top precies aan de strip. Ontbijt zelf halen bij lunchroom in het hotel gelegen. Wel lang wachten maar de moeite waard! Let op de bijkomende service kosten. 25 dollar per dag.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar!

idepiede
1-2-2015

Ondanks dat het één van de oudste hotels op de Strip is verdient het een goede waardering, mede door de renovatie! Wij hadden een Go Room geboekt en het was super mooi en netjes .. precies zoals in de reisgids! Uitzicht (22ste verdieping, kamer 51) ook prima op de High Roller aan de achterzijde van de Strip. Voor het ontbijt is er een buffet, maar onze voorkeur was bij L.A. Subs & Salads (soort van Subway) in de Food Court. Daar zit ook Bonanno's Pizzeria waar je al heel vroeg een typisch Amerikaans ontbijt (pancakes en scrabbelt eggs enz.) kunt krijgen.

Gereisd Met partner in december 2014

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flamingo Las Vegas in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flamingo Las Vegas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.