Hotel Excalibur

Meer hotelinfo

93 reviews over Hotel Excalibur

• 8Lisa Dijkman11-08-2019

Enorm maar Prima hotel

Enorm hotel met leuk zwembad voor de kinderen. Wij hadden de royal kamer genomen. Deze was prima. Ik begrijp niet dat de mevrouw hieronder moest uitchecken want dat kon via de tv. Je hoeft dus niet in de rij.

• 7Annemiek23-07-2019

Prima hotel in Vegas

Prima hotel voor een paar dagen Las Vegas met kinderen. Wij hadden geluk bij het inchecken, er was geen wachtrij. Bij het uitchecken moesten we wel wat langer wachten. Ik had de kamer al helemaal betaald, maar er werd toch nog wat in rekening gebracht wat uiteindelijk al in de prijs bleek te zitten. Tip om daar dus even naar te kijken als gast.

De kamers zijn eenvoudig, maar schoon. Het zwembad is erg leuk voor kinderen! Er waren genoeg bedjes en er is een leuke glijbaan in een apart bad.

Het hotel ligt aan het begin van de strip en je kunt vanuit het hotel een gratis shuttle nemen naar Luxor en Mandalay Bay. De andere kant op zijn het Bellagio en Caesar te voet bereikbaar.

Kortom, prima hotel. Er zijn tal van luxere hotels te vinden aan de strip, maar daar betaald je dan ook meteen meer voor.

• 4velde22-06-2019

nooit meer

Onze geboekte kamer(via touroperator) was bezet. We moesten bijbetalen of genoegen nemen met een kamer in de kelder met uitzicht op de afzuiginstallaties.Ook moest er een borg betaald worden$50.00. Toegezegd dat de borg na uitchecken direct teruggestort zou worden. Meerdere malen gemaild maar geen borg terug ontvangen. We zijn een paar uurtjes in het hotel geweest en niks vernield, dus dat is niet aan de orde. Bij het inchecken moesten we in een rij van 35 minuten.

• 2018
    8VegasFan30-06-2018

Mooie middenklasser

Heeft een uitstekende ligging. De kamers zijn sterk verouderd, het management wil gewoon nog zo veel mogelijk geld uit het hotel peuren voordat het tegen de grond gaat. Dat merk je. De prijs is er dan ook naar. Zwembad is prima. Uitgebreider dan bijvoorbeeld het zwembad van Luxor.

• 7Rianne15-05-2018

Goede locatie

Verouderd maar prima hotel aan de Strip. Ik vind het aan de juiste kant van de Strip, tegenover MGM en naast New York New York. Op loopafstand van Bellagio fonteinen en achter het hotel kan je makkelijk parkeren (ook met grote voertuigen).

Zakelijk

• 8Jessica27-04-2018

Mega hotel!

Hotel met 4000 kamers, mooi zwembad en aan het begin van de Strip in Las Vegas. Genoeg mogelijkheden in de buurt, eten en drinken is prijzig.

• 8Swiers22-04-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Groot hotel met prima service en goede prijs- kwaliteit verhouding. Omdat wij 7 nachten bleven om complimentary upgrade gevraagd en deze ook gekregen. Kamer in de Royal toren met 2 queen bedden op de 18e verdieping met uitzicht op het naastgelegen Luxor en Mandaly Bay en het vliegveld. Buffet is goed, veel keus en vooral het Aziatische eten en desserts erg lekker.

• 2017
    7Jordy 29-11-2017

Prima ligging voor een leuke prijs

Excalibur is een goed geprijsd hotel met een ligging dicht op alle actie aan de strip. Je slaapt hier in schone kamers, een groot zwembad en een hoop nachtclubs en restaurants alle op loopafstand van je hotelkamer.

• 10Tineke30-08-2017

100% Las Vegas voor 10% van de prijs

Kamers vanaf 39,00 dollar. Prima ligging aan de strip. Ruime schone kamers

• 8Merleen28-07-2017

Mooi kasteel hotel

Hotel ligt aan begin van de Strip en vlak bij de luchthaven. Heeft grote lobby in casino. Shuttle service naar vliegveld. 3 grote zwembaden achter het hotel. Grote ruime kamers. Heel groot hotel met paar 1000 kamers. Dus goed opletten in welke Tower je kamer is! Vanuit het hotel.loop je gelijk de Srip op.Er zijn een paar winkeltjes in het hotel.

10 tips over Hotel Excalibur

• jabbas_1, 12-11-2013

Met kids gaan eten bij mgm's (aan de overkant) jungle café..

• theo & yvonne, 23-06-2013

als je met de auto aan de goede parkeert, voorkom je dat je met je bagage tussen alle gokkasten moet door slalommen. In de lobby word je nog wel eens aangeschoten door personeel. maar pas op, soms wordt er ook geprobeert je een time-sharing project aan te smeren.

• Emmy, 05-01-2013

Als je naar Vegas gaat en er een aantal nachten blijft, boek dan verschillende hotels op verschillende plaatsen. Zo ervaar je meerdere hotels en verschillende locaties. De Strip is bijna 7km lang en scheelt zo een hoop gewandel.

3 vragen over Hotel Excalibur

• Yolanda, 19-02-2017

Koffiezetapperaat op de kamer

Weet iemand of je koffie kunt zetten op de kamer

• Robert Barbier, 19-12-2012

Hallo, kan iemand mij zeggen hoe duur wifi is in dit hotel? Alvast bedankt voor de info Robert

Sing Dekker, 11-05-2013

Dat is bij elk hotel verschillend , meestal geven de reisorganisaties info. Het is wel ergens terug te vinden.

• robert barbier, 17-04-2012

creditcard

weet iemand of je perse een ceditcard nodig heb die je moet laten zien of je evt. een borg kunt betalen voor excalibur of andere hotels in las vegas? of kun je ook zonder? alvast bedankt voor de info Robert

carter, 16-05-2012

je kan er wel zonder, want ze vragen je het niet. ;)

laureen, 16-07-2012

Als je in een casinohotel overnacht, vragen ze je wel degelijk om je credit card. Dit ivm kosten die je maakt, zoals bellen vanuit je hotelkamer.

Dajo, 11-05-2013

Zonder credit card is het bijna onmogelijk om in Las Vegas een kamer te boeken. het kan wel, maar reken op een behoorlijke borg die je moet betalen ($250 is heel normaal!)

albert, 13-08-2012

als je aangeeft dat je geen creditcard hebt, is het geen probleem. wil je dan internetten of bellen vanaf de kamer, moet je eerst bij de balie betalen, alvorens te kunnen bellen of internetten

ROBERT, 07-11-2013

beste cynthia kun je zeggen welk in welk hotel je dan geboekt hebt zonder creditcard, want ik heb zojuist moeten ondervinden dat ik zonder creditcard niet kon inchecken

met vriendelijke groeten robert barbier

ROBERT, 07-11-2013

dajorodrigo je hebt helemaal gelijk, dat je zonder creditcard niet kunt inchecken heb dat helaas zelf moeten ondervinden kon 1 nacht met een borg voor 275 euro inchecken, maar moest de volgende dag alsnog een creditcard laten zien

menoxie, 07-11-2013

volgens mij in hostels en motels kan je logeren zonder creditcard, maar in de luxe hotels op de strip is een cc wel een pre

Cynthia, 20-01-2013

Al 3x in Las Vegas geweest en uiteraard geslapen...zonder creditcard!!

laureen, 12-11-2013

Het zal hier en daar best voorkomen dat je nog contant kunt betalen, maar steeds minder. Wij trekken altijd in een camper rond en zelfs op bijna de helft van de campings wordt alleen maar een creditcard geaccepteerd.

menoxie, 14-08-2012

volkomen met u eens, dat een creditcard onmisbaar is in de USA, ikzelf heb hem dan ook wel altijd bij me, een vriend van mij reist al jaren zonder creditcard naar de USA en zegt dat hij hem nog nooit gemist heeft.

laureen, 13-08-2012

Dat is een nieuwe voor mij, maar het is ongetwijfeld zo. Echter, de grootte van de casinohotels in aanmerking genomen, moet je dan wel een hele trip ondernemen. Los daarvan is een credit card een onmisbaar bezit in Amerika.

sing, 24-12-2012

bepaalde zaken zoals tikets voor concerten en diverse andere zaken kunnen alleen maar met een creditcard , het is verstandig er een aan te schaffen.

• Eten en drinkenBrunch, Lunch

• Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages