Hotel Excalibur

87 reviews over Hotel Excalibur in het Nederlands

Goede locatie

Rianne
15-5-2018

Verouderd maar prima hotel aan de Strip. Ik vind het aan de juiste kant van de Strip, tegenover MGM en naast New York New York. Op loopafstand van Bellagio fonteinen en achter het hotel kan je makkelijk parkeren (ook met grote voertuigen).

Mega hotel!

Jessica
27-4-2018

Hotel met 4000 kamers, mooi zwembad en aan het begin van de Strip in Las Vegas. Genoeg mogelijkheden in de buurt, eten en drinken is prijzig.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Swiers
22-4-2018

Groot hotel met prima service en goede prijs- kwaliteit verhouding. Omdat wij 7 nachten bleven om complimentary upgrade gevraagd en deze ook gekregen. Kamer in de Royal toren met 2 queen bedden op de 18e verdieping met uitzicht op het naastgelegen Luxor en Mandaly Bay en het vliegveld. Buffet is goed, veel keus en vooral het Aziatische eten en desserts erg lekker.

We hebben een aantal aanbieders voor Excalibur voor je op een rij gezet:

Prima ligging voor een leuke prijs

Jordy
29-11-2017

Excalibur is een goed geprijsd hotel met een ligging dicht op alle actie aan de strip. Je slaapt hier in schone kamers, een groot zwembad en een hoop nachtclubs en restaurants alle op loopafstand van je hotelkamer.

100% Las Vegas voor 10% van de prijs

Tineke
30-8-2017

Kamers vanaf 39,00 dollar. Prima ligging aan de strip. Ruime schone kamers

Mooi kasteel hotel

Merleen
28-7-2017

Hotel ligt aan begin van de Strip en vlak bij de luchthaven. Heeft grote lobby in casino. Shuttle service naar vliegveld. 3 grote zwembaden achter het hotel. Grote ruime kamers. Heel groot hotel met paar 1000 kamers. Dus goed opletten in welke Tower je kamer is! Vanuit het hotel.loop je gelijk de Srip op.Er zijn een paar winkeltjes in het hotel.

Oude reviews (archief)

Typisch Las Vegas sfeer

veld.can
30-7-2016

Voor 2e keer hier geweest. Groot hotel aan begin van de strip met 4200 kamers met natuurlijk een groot casino. Genoeg kabaal, geen hotel voor rustzoekers. Kamer in “Resort Tower” met uitzicht op zwembad en “achterkant” Las Vegas. 2 Queen-size bedden, airco, safe, tafeltje met 2 stoelen, strijkbout/plank. Flatscreen, wekker, grote sobere badkamer. Geen koelkast of koffiezet mogelijkheid. Snelle incheck ondanks 30 personen voor ons. Aan ATM’s geen gebrek. 4 zwembaden waarvan het grootste eerst om 11:00 uur open gaat ondanks dik 40 graden. Handoeken en ligbedjes gratis. Wel zijn de luxe ligbedjes te huur. (inc. Parasol, chips en ijsblokjes). Hotelkaart dient tevens als parkeerkaart. Achter hotel parkeergarage. Ontbijtbuffet $18 pp met redelijk veel keuze. Voor $35 pp “Day ticket” waarmee je van 07:00 tot 220:00 uur onbeperkt in het “Buffet Restaurant” kunt eten. (en ook geldig in Luxor hotel) Kortom prima prijs/kwaliteit. (20 euro per nacht! Excl. verplichte resort-fee).

uitstekend hotel

Ton en Nel
14-6-2016

Van tevoren even op Google Maps kijken. Bij de hoofdingang is het Valet Parking.

De hoek om heb je een grote parkeerplaats + parkeergarage voor zelfparkeerders. Grote kamer + badkamer. Goede kingsize bedden. Schoon en netjes.

Precies een reuzekermis

monfili
31-5-2016

Er is genoeg parking voorzien aan het hotel waardoor het onduidelijk wordt waar nu eigenlijk de ingang is. Er blijken meerdere ingangen te zijn en dan is het zoeken naar de lobby tussen al de gokmachines. Bijna helemaal vanboven aan de strip waar je een mooi uitzicht hebt, alleen zeer kleine raampjes. Houd ook rekening dat er zeer veel straatlawaai is. De kamers zijn ruim en proper en heeft een mooie ruime badkamer. Een ernstig minpunt is dat onze kredietkaart gekopieerd is en er redelijk wat geld is mee afgehaald dus het personeel is niet te vertrouwen. Het ligt vlak bij de sign en vanuit het hotel vertrekt er een monorail naar andere hotels.

Volgende keer niet meer

Annemiek
11-11-2015

Aangezien excalibur een van de goedkoopste hotel is op de strip, hadden we qua kamer vrij weinig verwacht.

Het hotel is prima te vinden, je hoeft met de auto niet de strip op. Je kunt kiezen voor valet parking of self parking. Inchecken ging goed, wel is het aardig druk bij de frontdesk.

Eenmaal op de kamer aangekomen, 5e verdieping, rook de kamer erg muf, tevens was het tapijt vochtig. Tot we het plafond zagen, die bevuild was met iets wat op ketchup leek. De bellboy had al de cleaning gebeld, maar na 2 uur terugkomen, was er niets aangedaan. Bij de frontdesk gingen we dit voorleggen, wat resulteerde in dat we een beetje afgewimpeld werden. Het hotel was volgeboekt, dus konden ze niets doen. Zelfs na het opperen van een upgrade betalen van 10 of 20 dollar, werd ons verteld dat dit niet mogelijk was. Ook na dit gesprek geen excuus of tegoedkoming gekregen. Erg teleurgesteld in de service van het hotel. Het hotel zelf is druk, maar voor de prijs goed te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Excalibur voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Excalibur in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Excalibur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Excalibur scoort een 7.8 uit 10 op basis van 89 reviews.