Hotel Clarion Suites Las Vegas

Hotel Clarion Suites Las Vegas

We hebben een aantal aanbieders voor Clarion Suites Las Vegas voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Clarion Suites Las Vegas in het Nederlands

Hele grote kamer met ramen van grond tot plafond, goede bedden, lekker bad, schoon, heel goedkoop (aanbieding $30,- per nacht). Hierna naar Bellagio gegaan en ja dat is mooier, maar liever had ik hier gebleven. De prijs kwaliteit is top. Parkeren in de schaduw, zwembad klein en niet ideaal. Uiteraard ook hier een casino. Als je naar grote hotel/shows wilt kan je beter met auto en daar parkeren. Uitzicht is vrij, geen inkijk. Personeel is redelijk behulpzaam. Magnetron, koelkast, tv allemaal prima. Je moet absoluut niet verder noordelijk op de strip zitten, of verder van de strip vandaan. Dit is absoluut de grens. Verder noordelijk wordt vrij snel onguur met veel pawn-shops. Als je naar de strip wilt lopen, dan is dit de max. De bekende hotels zien er nieuwer en mooier uit en zijn ook drie keer zo duur maar wel met beter zwembad en betere restaurants. Ik kom hier wel weer terug. Omdat ik weet wat ik wil en het alleen gebruik om te slapen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clarion Suites Las Vegas in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clarion Suites Las Vegas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.