Hotel Casino Royale

2 reviews over Hotel Casino Royale in het Nederlands

Perfecte plek aan de Strip

Richard
19-6-2014

Een ideale plek voor een kleinschalig hotel aan de Strip. Verscholen tussen alle grote hotels en casino's. Kamers zijn onlangs opgeknapt en zagen er perfect uit. Er is een klein zwembadje aanwezig (hebben wij geen gebruik van gemaakt). Alles wat je maar wilt zien is op loopafstand. Vanuit je kamer sta je bijna letterlijk op de Strip. Iets wat een voordeel is van al die enorme grote hotels waar je eerst hele stukken moet lopen om buiten te komen. Wat mij betreft een echte aanrader en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Het Best Western Plus Casino Royale is een hotel met een goede ligging in het midden van de Las Vegas strip. De kamers zijn gerenoveerd en zijn van alle gemakken voorzien. Er is een lege koelkast en er zijn koffie en theefaciliteiten aanwezig. Het hotel heeft een goede prijs-kwaliteitsverhouding. In Las Vegas kan het allemaal wel een stuk luxer, alleen betaal je dan ook meer. De kamer (234) had een erg fijne douche met een schoon douchegordijn. Op onze kamer hadden we wel wat last van het geluid van de airco, maar deze kun je ook uit zetten. De lamp aan is automatisch de ventilatie aan. Bij de tv zat een aparte eco schone afstandbediening. De kamers liggen aan een rustige straat, waardoor je geen geluidsoverlast van de strip hebt. De receptie is wel wat traag en in eerste instantie konden ze mijn reservering niet vinden, omdat mijn achternaam onjuist was gespeld in de reservering. Als restaurant kan ik het Outback Steakhouse (met de Bloomin'Onion als voorgerecht) in het hotel aanraden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casino Royale in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casino Royale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.