Hotel Bill's Gamblin' Hall & Saloon

HotelWeer vandaag37°26°
Hotel Bill's Gamblin' Hall & Saloon
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Bill's Gamblin' Hall & Saloon voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Bill's Gamblin' Hall & Saloon in het Nederlands

Beste locatie in Las Vegas!

Esther
10-11-2012

Heerlijk en goedkoop hotel op een fantastische plek: tegenover Caesar's Palace en het Bellagio, naast Bally's en Paris. Lekker klein dus je bent binnen 5 minuten op je kamer, je hoeft niet langs kilometers gokkasten lopen dwalen. We hadden een standaard kamer en toch prachtig uitzicht op de Strip en de Eiffeltoren. Volgende keer slapen we zeker weer hier!

Redelijk hotel

janneke_sloot
13-12-2011

Hier zijn we 1 nacht geweest. De ligging is perfect!We hadden een mooi uitzicht op de strip ook. Voor ontbijt moest je in de rij staan en voor wat gebakken eieren en spe , aarappelen en koffie hebben we bijna 50 dollar betaald! Kan veel goedkoper in Las Vegas. Ook de service was niet optimaal. We wilden internetten, toen ons werd gezegd dat er in het hotel geen internet was. 1 minuut zei de receptioniste dat er wel een internetzorner was, maar alleen voor het checken van je email ( ???) Bleek gewoon internet te zijn.

Al met al niet echt een aanrader.

Midden op de Strip

Marianne Frissen
25-12-2009

Hotel was schoon midden in het centrum en toch 's nachts zeer stil.

Prima met airco voorziene kamers tegen een voor Las Vegas redelijke prijs.

Lachwekkend was de toewijzing van de tafels in het restaurant.

De eerste keer gewoon doorgelopen en plaatsgenomen aan tafel en de

tweede keer dit ook gedaan maar we werden gesommeerd ons te melden

aan de desk waarna we naar dezelfde tafel werden teruggebracht.

Ordnung muss sein!

Van organisatie heeft men in VS nooit gehoord.

2008

Perfecte ligging en nette kamers

Derick Kluter
23-12-2008

Ligt recht tegenover Ceasar's Palace en The Bellagio, kan dus niet beter.

Parkeergelegenheid onder het hotel en erg nette kamers.

Perfecte locatie voor een klein prijsje!

Angela
23-10-2008

Het hotel ligt midden op 'the Strip' tegenover de hotels Bellagio en Caesars Palace, perfecte locatie!

Het hotel heeft hele grote kamers met een mooi uitzicht,heerlijke bedden en een grote flatscreen! De kamers worden elke dag schoongemaakt en je krijgt ook nieuwe handdoeken. Er zit geen gratis ontbijt bij, er is wel een restaurant aanwezig met lekker eten!! Het hotel heeft geen zwembad, maar je mag gebruik maken van het zwembad van het buurhotel het Flamingo hotel. Dit zwembad is mega groot en mooi aangelegen, ziet er prachtig uit! De prijzen van het hotel zijn niet duur vergeleken met de andere hotels op the strip.

Kortom een perfecte locatie en een goede prijs!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bill's Gamblin' Hall & Saloon in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bill's Gamblin' Hall & Saloon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.