Hotel ARIA Resort & Casino at CityCenter

Hotel ARIA Resort & Casino at CityCenter
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor ARIA Resort & Casino at CityCenter voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel ARIA Resort & Casino at CityCenter in het Nederlands

Uitstekende service en ligging

Piet05
19-10-2016

De ligging was perfect, direct aan de strip. Bij het inchecken waren ze uitzonderlijk vriendelijk en kreeg je de nodige uitleg over het gebruik van het bussysteem, wegwijs in het gigantische hotel en dergelijke meer.

De kamers waren uiterst luxueus.

Met een tablet kon je werkelijk alles besturen / bestellen.

Bij het instellen van de wekker kan je bijvoorbeeld de gordijnen automatisch laten openen, het licht en televisie laten opspringen...

Het complex is zeer groot en niet altijd even evident om je weg te vinden, voor je het weet loop je via een corridor een ander hotel binnen.

De prijzen waren op z'n Las Vegas, duur.

Het is 1 van de meest recentste hotels op de strip en dit is aan alles te merken, zeer modern casino en alles is pikfijn in orde.

Je auto kan je parkeren in de garage van het hotel, vandaar uit is het echter een hele zoektocht naar de ingang en receptie.

Kortom een deugddoend verblijf voor een korte periode, wij verbleven er 2 nachten en dat was mijns inziens voldoende.

Fantastisch luxe hotel aan de strip

Marlou
1-5-2016

Wij hadden hier een normale kamer geboekt voor 2 nachten. Helaas bleek het hotel overboekt te zijn, dit werd heel snel en goed opgelost, we kregen namelijk een enorme gratis upgrade! Zo zaten we ineens op de 56ste verdieping met uitzicht op de strip in een luxe 4 kamerappartement. De kamer werd 2 keer per dag schoongemaakt en was voorzien van de nieuwste technieken. In elke kamer een tv, de gordijnen en lampen waren allemaal vanaf 1 afstandsbediening te besturen.

Ook het zwembad was heerlijk, met lekker grote badhandoeken! De drankjes en het eten was wel redelijk prijzig, maar dat namen we voor lief. Het hotel heeft een perfecte ligging midden aan de strip! Je bent vlakbij de hoogtepunten!

Geweldig hotel midden op de Strip

RHuls
14-8-2015

Het inchecken ging vrij vlot aan de vele balies, en we kregen een kamer op een van de bovenste verdiepingen. Helaas geen Strip view, maar het uitzicht over de stad met daarachter de bergen waren super mooi!

De kamers waren ontzettend luxe. De gordijnen, televisie en het licht waren te bedienen met schakelaars in de kamer en een scherm die tevens dienst deed als klok op het nachtkastje. De kamer was groot, met naast het grote en lekker liggend bed, een bureau en een zitgedeelte met 2 stoelen en een tafel voor het raam.

De badkamer ook erg luxe. Naast 2 wastafels met een grote spiegel, was er een aparte douche en een apart bad.

In het hotel heb je, naast de vele gokgelegenheden, een behoorlijke keus uit verschillende restaurantjes, waar het eten goed is. Verder beschikt het hotel over een grote tuin met verschillende zwembaden. Overal staan ligstoelen waar je gebruik van kunt maken en er lopen serveersters rond waar je een drankje bij kan bestellen. Al met al erg mooi en luxe.

fantastisch hotel

Costatica
8-10-2014

Mooi hotel. Geen Thema hotel en daardoor denk ik ook minder overlast van dronken mensen etc. Mooie hal en enorm veel balies om in te checken. Vanaf de parkeerplaats moet je met je koffers wel een eind lopen door het casino naar de balies. Het systeem met de liften loopt perfect. Je hoeft nooit lang te wachten. De kamer is super. Gordijnen gaan automatisch open als je de deur opent en een prachtig uitzicht over de strip. De beste bedden die je kan wensen. Mooi ingericht en een hele mooie badkamer. Wij hebben van alles genoten. Een echte aanrader en redelijk van prijs.

Uitstekend nieuw hotel

mevrouw Querter
25-9-2014

Nieuw hotel, ruime kamers met mooie badkamer. Alles ademt luxe uit. Gordijnen worden electronisch bediend.

Het Aria Casino & Resort is een superdeluxe hotel welke van alle gemakken is voorzien. Bij binnenkomst van onze kamer gingen de gordijnen vanzelf automatisch open en ging de tv aan. Op het nachtkastje staat een kleine handheld computer waarmee je de hele kamer kunt bedienen, zowel de tv, de gordijnen en de lichten. Het geeft de vluchttijden aan en je kunt de temperaturen ermee aangeven. Dit had ik zelf nog nooit meegemaakt. Doordat de hele zijkant van de kamer bestond uit een grote ruit van glas had je een heel erg mooi uitzicht over de bergen en woestijn van Las Vegas en het zwembad van Aria. Ik vond het echt geweldig en het is tot nu toe de mooiste kamer waar ik in heb geslapen. De kamer had een aparte badkuip en een aparte douche met een afgesloten toilet in een ander kamertje. Op en top luxe met alle gemakken. In het hotel kun je naar de Cirque du Soleil show Zarkana. Het personeel is heel aardig en zijn erg klantvriendelijk. Wanneer je het kan zou ik voor dit hotel in Vegas gaan!

Goed hotel mooi in het centrum

Robert
29-7-2013

Ruime week geweest. Mooi (nieuw) hotel met casino en alle faciliteiten. Groot, maar dat is alles in Las Vegas.

Zeer goed.

heer Valkis
27-5-2013

Modern hotel. Mooie kamers en meer dan voldoende faciliteiten. Goed zwembad. Ligging t.o.v. Strip prima.

Geweldig hotel

Marlies
19-5-2013

Dit is een geweldig hotel. Het is heel nieuw en prachtig ingericht. Het ligt aan de strip naast het Bellagio. Dit is een ultiem luxe hotel. Via een touchscreen kun je alles bedienen in de kamer tot aan de gordijnen toe. Het hotel heeft geen thema en is door de enorme grootte ook niet "gezellig". Maar daar ga je natuurlijk ook niet voor naar Las Vegas. Wij waren hier twee nachten en dat was voor ons ook genoeg.

Ook onze kamer was niet schoongemaakt maar toen wij daar de housekeeping over belde bleek dat je als je je kamer verlaat je op het knopje "housekeeping" moet drukken dan gaan ze schoonmaken anders gaan ze er van uit dat je niet gestoord wil worden.

Fantastisch resort

Danny
20-4-2013

Het hele hotel is mooi en strak ingericht. De kamers zijn ontzettend mooi en met een computertje op je nachtkastje kun je alles op de kamer aan/uit doen (licht, tv). Zelfs de gordijnen kunnen automatisch open en dicht.

Mooie tuin met zwembad, helaas niet erg diep.

Eten in de restaurants is erg goed, personeel is vriendelijk.

Verder een mooi strak en leuk casino!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ARIA Resort & Casino at CityCenter in Las Vegas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ARIA Resort & Casino at CityCenter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ARIA Resort & Casino at CityCenter scoort een 8.86 uit 10 op basis van 19 reviews.