We hebben een aantal aanbieders voor Las Vegas voor je op een rij gezet:

vakanties Las Vegas

We hebben een aantal aanbieders voor Las Vegas voor je op een rij gezet:

Over Las Vegas

Midden in de woestijnachtige Amerikaanse staat Nevada, bevindt zich Las Vegas. Deze bruisende lichtstad telt bijna een half miljoen inwoners. De staat Nevada zelf heeft ruim 2 miljoen inwoners.
Deze staat grenst in het zuiden en westen aan Californië, in het noorden aan de staten Oregon en Idaho en in het oosten aan Arizona en Utah.

Met zijn vele casino’s, winkelcentra en bruisend nachtleven is Las Vegas een uiterst levendige stad. In de wijk The Strip bevindt zich het hoogtepunt van deze stad: The Las Vegas Boulevard. Hier zijn de grootste hotels met hun bijbehorende casino’s gesitueerd. Ook aan musea heeft Las Vegas te kust en te keur. Aan de Las Vegas boulevard bevinden zich onder anderen het Madame Tussauds, de Tomb and Museum of King Tut en het Guggenheim Hermitage museum. Buiten de centrum zijn het Las Vegas Art museum en Las Vegas Sports Hall of Fame te bezoeken. Vanuit Las Vegas zijn uitstapjes te maken naar de Death Valley en Los Angeles. Verder zijn er diverse pretparken te vinden zoals Adventuredome en Stratosphere Tower Thrill Rides.

Alle grote hotels hebben meerdere restaurants, variërend van 5 tot 24 per hotel. Maar ook buiten de hotels is er volop keuze om te eten. Of je nou zin hebt in sushi, een steak of gewoon een snelle hap, je kan overal terecht.
In hotels als Manalay Bay, the Venetian, Ceasars Palace en Bellagio zijn diverse shopping centra aanwezig. Om te shoppen buiten de hotels is een bezoek aan Boulevard Mall of Dillard’s een echte aanrader, deze grote winkelcentra liggen op slechts enkele minuten van The Strip.

Omdat Las Vegas midden in de woestijn ligt, heeft het een warm en droog klimaat. In de zomermaanden lopen de temperaturen vaak op tot een graad of 40. In de avonduren liggen deze op 35 °C ’s Winters is het ongeveer 15 °C. Over het algemeen valt er weinig tot geen neerslag, vooral in de zomer.
De makkelijkste manier om in Las Vegas van a naar b te komen is per taxi. Wat ook veel gedaan wordt, door toeristen en Amerikanen zelf, is de stad verkennen per limousine.
Casino’s zijn 24 uur per dag geopend. Veel winkels zijn maandag t/m zaterdag geopend van 9:00 tot 21:00, en op zondag tot 18:00.

Reviews over Las Vegas

• 8Louis27-12-2018

Las vegas is gewoon geweldig

Ons verblijf in las vegas is telkens weer een feest . Al zo gauw we geland zijn en de huurauto hebben opgehaald. voelen we ons hier thuis. Er is zo veel te doen dat dit hier niet on woorden is samen te vatten.

• 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in november 2018

• 9Joline D05-11-2018

Geweldig- Place to be

Verbleven in het Stratosphere Hotel, waarbij je het perfecte uitzicht hebt over de hele stad en als je durft van meer dan 200 meter hoogte kan springen. The Seven Magic Mountains bezocht net buiten Las Vegas (echt een aanrader om te zien!) En uiteraard zie je alle landen terug in hun eigen soort hotels in Vegas. Eten met prachtig uitzicht in diverse hotels. Helikopter vluchten over de strip. Het feest houd nooit op en natuurlijk 30 graden, dus heerlijk om even weg te zijn van het winterse weer

• 10Sfeer in stad
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Petra30-10-2018

Moet je gezien hebben

De stad met natuurlijk veel casino’s maar je kan er ook heerlijk shoppen in the outlet

• 7Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 7Ria Hardiek18-05-2018

Geweldige ervaring

vond alles leuk ,wordt wel erg veel geld verspeeld en kost allemaal wel erg veel energie wat niet goed is voor het milieu

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 4Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Angela06-05-2018

Fantastische ervaring!

Overdag lekker chillen aan het zwembad maar liefs 40°C, vergis je niet hoe warm het daar kan zijn. Savonds gezellig naar de strip, ontzettend veel te zien. Je raakt niet uitgekeken! Aanrader om zeker naar de bekende cafés te gaan! Bellagio te bewonderen. Als tip hou je tas in de gate! Genoeg zakkenrollers. Na 2 weken genoeg gezien!

• 10Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8Nina13-01-2018

Fascinerend

Heel mooi verlicht en druk in de avond.

• 8Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Johnny02-01-2018

Fantastic

Alles wat er te doen is is goed en leuk

• 9Zorg voor natuur
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in september 2017

• 9Hannie11-10-2017

Geweldig

Dat dit de gekste en gezelligste stad op de wereld is en dat je je er veilig kan voelen

• 10Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Frank16-09-2017

alle vooroordelen overtroffen

Het is een en al kitsch, maar op zijn manier prachtig. Als het niet te lang duurt. Deed me aan disneyland denken, prachtige namaak maar net niet echt. Groots, mooi (vooral 's nachts), druk,...met al de overdreven aspecten erbij. Je vergaapt je aan de talloze gokautomaten, de bejaarden erachter, trekt je neus op voor al de tapis plein, voor de kitsch. Staat versteld van de combinatie van mooi en druk, van duur en goedkoop...van prachtig en fake. Anderzijds, heel wat zaken waar we in Europa niet zo aan gewend zijn: gedisciplineerd en rustig verkeer, veilig, zeer goed transferregeling van luchthaven naar huurauto.

• 8Omgeving
    • 6Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Rulerules27-08-2017

Uitdagende stad met aardige uitstapjes

Bekijken van hotels is een must. De ene nog grootser dan de ander. Vergeet het Las Vegas-bord aan het begin van de strip niet (goed te bereiken met de bus; ga het niet lopen...) M&M's-store: leuk; aardige 3d film op derde verdieping. Fontein: niet echt van onder de indruk. Venice: ga zeker naar binnen; in de middag nog Italiaans show(tje) meegepikt. Trump-tower: vooral veel (nep)goud. Shoppingmall bij vliegveld: sfeerloos en niet (echt) goedkoper dan in andere malls in Amerika. Downtown Las Vegas (Fremantle): aanrader; daar zou het echte Vegas getoond worden...maar het is nog meer sex, drugs en rock&roll dan de Strip. Vooral 's avonds uitdagend ivm projectiescherm en zeer veel straatartiesten.

• 8Sfeer in stad
    • 8Omgeving