Hotel Prospector Casino

Hotel Prospector Casino

Weer vandaag34°

We hebben een aantal aanbieders voor Prospector Casino voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Prospector Casino in het Nederlands

Een prima hotel

Wim Vanthienen
9-6-2010

"Prospector Hotel & Gambling Hall" is een combinatie van hotel en casino. Mooie inrichting (de lobby is ook een klein Westernmuseum) en ruime, verzorgde en uniek gedecoreerde kamers. Alle comfort is aanwezig : grote flatscreen-TV, koffiezetapparaat, koelkast, microgolfoven, haardroger, enz. Bij het inchecken krijg je ook een bonnetje voor een gratis margarita per persoon. Wifi is gratis. Het hotel beschikt over een overdekt zwembad en een fitnessruimte. Voor een kamer met 1 kingsize bed betaalden we ca. 88,00 USD (mei 2010). Ontbijt is niet inbegrepen, maar verkrijgbaar in het restaurant (wel vrij duur).

Gereisd Met partner in mei 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

• Adres1501 East Aultman 89301(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prospector Casino in Ely, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prospector Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.