Hotel Nevada & Gambling Hall

Weer vandaag27°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Nevada & Gambling Hall voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nevada & Gambling Hall in het Nederlands

Anders

2008

Midden in de leegte van Nevada ligt Ely en in het centrum daarvan het historische Hotel Nevada, gebouwd in 1929. Beneden is er een Casino, dat door de eigenaar is "versierd met zijn prive-verzameling van curiosa, waaronder oude motoren, bewegende maquettes en trofeeen van filmsterren als John Wayne en Roy Rogers. In het hotel hebben ook veel filmsterren gelogeerd.

De kamers zijn verassend fraai en met zorg ingericht. Je kunt 24 uur per dag in het restaurant prima eten.

Voor rond de $45 logeerden wij er prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nevada & Gambling Hall in Ely, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nevada & Gambling Hall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.