Reviews over Boulder City

Een leuk hotel in Boulder City met museum

DHG,
    23-12-2011

Dit hotel schijnt een spookhotel te zijn in Boulder City, daar waar de bouwers van de Hoover Dam vroeger leefden. We zijn in het hotel geweest om het Boulder museum te bezoeken en om een maaltijd te nuttigen. In het dorpje is niet veel te doen, maar het is wel een mooie uitvalsbasis om de Hoover Dam te bezoeken. Het eten was lekker, cheeseburger met friet en frisdrank.

Prima hotel gelegen in de direte omgeving van de Hoover Dam

Roel,
    2-3-2008

Prima hotel gelegen in de direte omgeving van de Hoover Dam. Het hotel is zeer geschikt voor een overnachting op doorreis. Het hotel is voorzien van een casino. Hierdoor zijn de kamers en het eten erg goedkoop. Aanrader.

wij zijn hier geweest in jan

J+C,
    3-2-2008

wij zijn hier geweest in jan. 2008. Hier terechtgekomen omdat we de huurauto om moesten ruilen in Las Vegas en we wilden niet weer in LV overnachten.

Hotel ligt ongeveer 30 min van LV vlak bij de Hoover-dam. Het hotel zag er redelijk goed uit. Onze kamer was aan een opknapbeurt toe. We hadden gekozen voor de goedkoopste optie: motel-stijl. Er zijn ook hotelkamers in het hoofdgebouw.

Eten (buffet) was goed en goedkoop ($6.50). Er is een casino met nog echte muntes-automaten. Een bioscoop en een gratis hoover-dam film.

Hotel was ook goedkoop ($36).

Hooverdam als toeristische attractie vonden we niet veel aan.

Boulder City scoort een 6 uit 10, op basis van 2 reviews