Hotel Stagecoach & Casino

HotelWeer vandaag34°12°
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Stagecoach & Casino voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Stagecoach & Casino in het Nederlands

Met oudere kinderen

Koele plek na Desert Valley

W.
29-7-2013

Eenvoudig hotel met casino. Om in te checken moet je casino van het hotel in. Hier zitten voornamelijk oudere mensen te gokken. In de casino's mag gerookt worden. De kamers voor gezinnen met kinderen zitten in een ander gebouw. Eenvoudige kamer met koelkast en wifi. Airco maakt de kamer aangenaam.

Redelijk hotel buiten Death Valley

JaMa
19-9-2010

We kregen dit hotel aangeboden als vervanger voor Furnace Creek in death Valley omdat dat hotel vol zou zitten (terwijl wij dit hotel al in februari geboekt hadden!) op de dag dat we naar Death Valley zouden rijden. We hadden dus geen tijd mee om te informeren naar andere hotels o.i.d. Omdat het maar voor een nacht was hebben we dit hotel toch genomen. Beatty is een heel rustig dorp (volgens mij is dit het enige hotel in het dorp). Ik denk dat het temperatuurverschil met Death Valley zeker 10 graden is (in Death Valley zelf hadden we temperaturen tot 48 graden!).

Dit was wel een pluspunt want met temperaturen boven de 40 graden doe je niet veel meer. Het hotel heeft een leuk zwembad wat tot 22:00 uur open was. het zwembad werd goed onderhouden zagen we 's morgens. De kamers zijn redelijk schoon (de bedden in ieder geval wel en we hebben goed geslapen). Het casino stelt niet veel voor (met name oudere mensen). Je kunt er goed eten. Gratis internet toegang.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stagecoach & Casino in Beatty, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stagecoach & Casino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.