Hotel Stagecoach & Casino

Hotel Stagecoach & Casino

6.5Voldoende

Verenigde Staten van Amerika, Nevada, Beatty

Op vakantie geweest naar Stagecoach & Casino?

6.5Voldoende

2 reviews over Hotel Stagecoach & Casino

• 7W.29-07-2013

Koele plek na Desert Valley

Eenvoudig hotel met casino. Om in te checken moet je casino van het hotel in. Hier zitten voornamelijk oudere mensen te gokken. In de casino's mag gerookt worden. De kamers voor gezinnen met kinderen zitten in een ander gebouw. Eenvoudige kamer met koelkast en wifi. Airco maakt de kamer aangenaam.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 6JaMa19-09-2010

Redelijk hotel buiten Death Valley

We kregen dit hotel aangeboden als vervanger voor Furnace Creek in death Valley omdat dat hotel vol zou zitten (terwijl wij dit hotel al in februari geboekt hadden!) op de dag dat we naar Death Valley zouden rijden. We hadden dus geen tijd mee om te informeren naar andere hotels o.i.d. Omdat het maar voor een nacht was hebben we dit hotel toch genomen. Beatty is een heel rustig dorp (volgens mij is dit het enige hotel in het dorp). Ik denk dat het temperatuurverschil met Death Valley zeker 10 graden is (in Death Valley zelf hadden we temperaturen tot 48 graden!). Dit was wel een pluspunt want met temperaturen boven de 40 graden doe je niet veel meer. Het hotel heeft een leuk zwembad wat tot 22:00 uur open was. het zwembad werd goed onderhouden zagen we 's morgens. De kamers zijn redelijk schoon (de bedden in ieder geval wel en we hebben goed geslapen). Het casino stelt niet veel voor (met name oudere mensen). Je kunt er goed eten. Gratis internet toegang.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Hotel Stagecoach & Casino info