Montana

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

accommodaties Montana met zwembad

Reviews over accommodaties in Montana

Goed hotel in het centrum.

arjen,
    11-8-2018

Oud, maar gerenoveerd complex van 2 etages (geen lift) uit de 50-60-er jaren in het centrum. Ruime kamers met 1 of 2 king-size bedden, t.v., koelkast, tafel en 2 hoge stoelen. In de badkamer een ligbad en toilet, ervoor een grote wastafel met koffiezetapparaatje en een kapstok. Het hotel heeft 2 jacuzzi's. Er is geen restaurant. In de ontbijtruimte wordt een gratis continentaal ontbijt geserveerd. Helaas wordt gebruik gemaakt van plastic wegwerp servies en bestek. West Yellowstone is een druk toeristenplaatsje vlakbij Yellowstone National Park. Er zijn veel souvenirwinkels en restaurants; er is ook een MacDonalds.

Goed hotel als uitgangspunt voor een bezoek aan Yellowstone National Park.

Mooie omgeving

Bastiaan Bakker,
    18-6-2016

Yellowstone National park is een absolute aanrader voor bezoek. Op een georganiseerde reis of met een huurauto ben je zeker wel een paar dagen zoet om dit natuurschoon te aanschouwen.

Leuk hotel voor als basis van je avontuur!

Heel fijn hotel

Brenda,
    1-6-2016

Heel prettig dat je de hele dag zoveel koffie, thee en fruit kan pakken als je wilt. Prima kamers en alles op loop afstand in het dorp om uit eten te gaan.

Zeer goed hotel bij Yellowstone Nat. Park

Raymond,
    10-10-2015

Zeer goede ontvangst en een aangename kamer. Het tapijt in de kamer zijn we op onze rondreis al gewoon aan het worden. Gratis wifi, parking en ontbijt. De ontbijtruimte is iets te klein voor het aantal hotelgasten. Helaas gebruikt men hier alles in plastiek waardoor er veel afval is. Vermoedelijk besparing op personeel. Er is een klein zwembad, helaas is er geen privacy. Iedereen in de lobby staat u te bewonderen. Er is een landry lokaal waar 2 wasmachines en 2 droogkasten staan voor de gasten.

Behorend bij dit hotel: Explorer Cabins

S,
    5-10-2015

Bij dit hotel kun je ook de Explorer Cabins boeken. Hier hebben we 4 nachten doorgebracht. We kregen de grootste cabin met twee slaapkamers en alle luxe. Dit was een fantastische plek. De grote cabin beschikte over een mooie badkamer, elektrische haard en lag vol met bijbehorende boeken over Yellowstone. We voelden ons erg verwend en thuis op deze plek. Leuke extra's als verrekijker, wandelstokken, zaklamp en het s'mores pakket maakten het helemaal af. Buiten lagen een aantal firepits waar we iedere avond lekker onze s'mores hebben gemaakt. Absolute aanrader. Goede Wifi, 2 tv's en telefonisch bereik.