Hotel Grouse Mountain Lodge

KinderhotelWeer vandaag15°2°

We hebben een aantal aanbieders voor Grouse Mountain Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grouse Mountain Lodge in het Nederlands

2008

Prachtig hotel

Kikkert
25-9-2008

Prachtig hotel met indoor zwembad en outdoor whirlpool naast de golfbaan.

Apart uitziende comfortabele kamers met goede bedden en twee wastafels (in en naast de badkamer). Goede service en een goed restaurant in het hotel aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grouse Mountain Lodge in Whitefish, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grouse Mountain Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.