Hotel Yellowstone Park

4 reviews over Hotel Yellowstone Park in het Nederlands

Zeer goed hotel bij Yellowstone Nat. Park

Raymond
10-10-2015

Zeer goede ontvangst en een aangename kamer. Het tapijt in de kamer zijn we op onze rondreis al gewoon aan het worden. Gratis wifi, parking en ontbijt. De ontbijtruimte is iets te klein voor het aantal hotelgasten. Helaas gebruikt men hier alles in plastiek waardoor er veel afval is. Vermoedelijk besparing op personeel. Er is een klein zwembad, helaas is er geen privacy. Iedereen in de lobby staat u te bewonderen. Er is een landry lokaal waar 2 wasmachines en 2 droogkasten staan voor de gasten.

Bij dit hotel kun je ook de Explorer Cabins boeken. Hier hebben we 4 nachten doorgebracht. We kregen de grootste cabin met twee slaapkamers en alle luxe. Dit was een fantastische plek. De grote cabin beschikte over een mooie badkamer, elektrische haard en lag vol met bijbehorende boeken over Yellowstone. We voelden ons erg verwend en thuis op deze plek. Leuke extra's als verrekijker, wandelstokken, zaklamp en het s'mores pakket maakten het helemaal af. Buiten lagen een aantal firepits waar we iedere avond lekker onze s'mores hebben gemaakt. Absolute aanrader. Goede Wifi, 2 tv's en telefonisch bereik.

Dicht bij Yellow Stone

mhuijgen
21-9-2015

Mooi hotel, goed ontbijt.

Supermarkt op 2 min rijden.

Redelijk goed hotel.

ah_de_meer
10-6-2014

Middelgroot hotel van 3 verdiepingen aan de rand van het dorp. Ruime kamers met 2 king-size bedden, grote t.v., koelkast, koffiezetapparaat, magnetron. Grote hangkast. In de badkamer een grote wastafel, toilet, ligbad. Het hotel beschikt over een klein zwembad met bubbelbad en een kleine fitnessruimte met 3 cardio-apparaten. Voor alle gasten is er een zeer eenvoudig continentaal ontbijt. Helaas wordt gebruik gemaakt van plastic bestek en borden. Voor een hotel dat d.m.v. allerlei stickers wijst op de bescherming van het milieu is dit eigenlijk niet acceptabel. Op enkele minuten lopen bereikt men het centrum met 2 supermarkten en vele restaurantjes en winkeltjes. Ook is er een MacDonalds. Het centrum behelst niet meer dan 2 straten. Er is een bioscoop. een wolven-reservaat met info-centrum en een museum. Redelijk goed hotel om als uitgangspunt te dienen voor een bezoek aan het Yellowstone National Park. Neem het ontbijt voor lief.

We hebben een aantal aanbieders voor Yellowstone Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yellowstone Park in West Yellowstone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yellowstone Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Yellowstone Park scoort een 8.6 uit 10 op basis van 4 reviews.