Hotel Stage Coach Inn

7 reviews over Hotel Stage Coach Inn in het Nederlands

prima hotel

B & J
11-6-2012

Alles was prima in orde, ruime kamers, zeer goede service (de manager had rekening gehouden met een persoonlijk verzoek van ons), voldoende parkeerplaats voorzien, restaurantjes op wandelafstand en vlakbij de ingang van Yellowstone Nat. Park.

Het enige minpuntje: de gratis Wifi werkte niet op de kamers (tijdelijk probleem), ... dan maar in de lobby gezeten.

Een aanrader!

Erg sfeervol hotel!

jeanet_1
26-10-2010

Een enorm leuk hotel; erg sfeervol ingericht. Dat geldt ook voor de kamers. Goede ligging ten opzichte van winkels, restaurants en de ingang van het park. De bar zat dicht toen wij er waren (september). Goed eten bij de chinees in dezelfde straat; geen gezellige tent, maar heerlijk eten. Ontbijt in het hotel was erg sober met plastic "servies". Dit hotel kan ik iedereen aanbevelen!

Goed hotel

Nel
20-8-2009

Omdat we niet direct de ingang van het hotel zagen, zijn we via de bar naar binnen gegaan. Gelukkig was wat we daar zagen niet kenmerkend voor het hotel.

Het hotel ligt gunstig voor een bezoek aan het zuidelijke deel van Yellowstone Park,

en West Yellowstone is ook een levendig plaatsje. Het hotel ligt tegen het centrum,

en er is een supermarkt om de hoek. De kamers zijn netjes ingericht, alles in diverse tonen van 1 kleur. Het ontbijt was inclusief, maar natuurlijk Amerikaans. Dit wil zeggen met slappe koffie, in plastic beker en eten met wegwerpbestek en borden.

authentiek hotel

Ineke
7-9-2008

Hotel maakt onderdeel uit van de plaatselijke kroeg, midden in oud plaatje, redelijk ontbijt.

Een prima hotel voor overnachting

Gezellig hotel

karin
30-4-2008

Gezellig hotel. Leuke lobby.

Mooie kamers.

april 2008

Mooi hotel

Visser
15-10-2007

Mooi hotel. Keurige kamers. De entree is erg imposant met de grote houten trap met ballustrade.

Leuk om in het "stadje" Wild west foto's te laten maken. Lekker eten doe je in The Three Bears. Hotel licht dicht bij de ingang van het Yellowstone Park.

Goed hotel in typisch Amerikaanse sfeer

Lydia
22-11-2004

Goed hotel in typisch Amerikaanse sfeer. Schone, ruime kamers, goede ligging.

We hebben een aantal aanbieders voor Stage Coach Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stage Coach Inn in West Yellowstone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stage Coach Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stage Coach Inn scoort een 7.67 uit 10 op basis van 9 reviews.