Hotel Days Inn West Yellowstone, MT

Hotel Days Inn West Yellowstone, MT
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn West Yellowstone, MT voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Days Inn West Yellowstone, MT in het Nederlands

Comfort Inn

mary
25-6-2009

Very friendly and helpful staff. We did not partake in the free breakfast but it smelled good. Room was comfortable and we enjoyed it. Nothing out of the ordinary but not bad either. If you want a room to sleep and relax in, this is it. If you are looking for more than that look elsewhere.

2008

Let op dat je in het nieuwe gedeelte zit.

Leon Gerrie Welten
        20-10-2008

We hadden via het reisburo een deluxe kamer geboekt.Toen we er aan kwamen zeiden ze dat alle kamers het zelfde waren,maar dat is zeker niet waar. De standaard kamers zijn oud,muf en uitgeleefd. Na een mailtje naar ns reisburo in Nederland kon het de volgende dag wel.Wat ze doen namelijk is dat ze eerst de mensen in het oude gebouw plaatsen en de nieuwe kamers nog vrij houden voor mensen die daar s'avonds aankomen en nog graag een kamer hebben.Kunnen ze die duur verhuren.De receptie is onvriendelijk op het onbeschofte af ,ze worden de kamers toch wel kwijt want er zijn weinig hotels voor al die mensen die uit het Yellowstone park komen.Er zit een standaard ontbijt bij,slappe koffie eieren toast en bacon.Na 2dagen eieren gegeten te hebben wilde wij de 3de dag alleen toast .De toast moest achteraf afgerekend worden. Als we het volledige ontbijt inclusief toast hadden genomen hadden we niets hoeven te betalen. En hadden ze de rest gewoon weg kunnen gooien.Gerrie Leon

Goed hotel

de roek
        16-10-2008

Goed maar duur. Op voorhand reserveren, anders heeft men geen plaats in W.Y. Het ontbijt was, volgens amerikaanse normen, goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn West Yellowstone, MT in West Yellowstone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn West Yellowstone, MT zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Days Inn West Yellowstone, MT scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.