Hotel Alpine Motel

1 review over Hotel Alpine Motel in het Nederlands

Toppertje!

Kristien
3-1-2014

Vlakbij winkels en restaurantjes. Uitbaters superdeluxe vriendelijk en behulpzaam. Gratis deo, kauwgom, ... aan de receptie. Geven tips over de omgeving, bvb. aan ons om 'moose' (rendieren) te spotten in Big Springs, en het is gelukt!! Een mama moose met baby gezien daar, super leuk!!! Kamer was proper en gezellig. Badkamer was net met veel body en haar productjes, toppertje!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpine Motel in West Yellowstone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpine Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.