Hotel The Pollard

Hotel The Pollard

We hebben een aantal aanbieders voor The Pollard voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Pollard in het Nederlands

Mieke
11-9-2012

the Pollard in Red Lodge is een historisch hotel uit 1893. Het hotel heeft een restaurant waar je 's-avonds kan dineren en waar het ontbijt geserveerd wordt. Het eten is erg 'on-amerikaans' dus geen donuts maar lekker vers brood / fruit en allerhande lekkers. De kamers zijn klein voor Amerikaanse begrippen, maar dat komt door de leeftijd van het hotel.

De kamers zijn wel erg mooi en schoon. Personeel uiterst vriendelijk. Red Lodge is een heel leuk plaatsje met winkeltjes en diverse uitgaansmogelijkheden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Pollard in Red Lodge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Pollard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Pollard scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.