vakanties Montana

Reviews over accommodaties in Montana

Goed hotel in het centrum.

arjen,
    11-8-2018

Oud, maar gerenoveerd complex van 2 etages (geen lift) uit de 50-60-er jaren in het centrum. Ruime kamers met 1 of 2 king-size bedden, t.v., koelkast, tafel en 2 hoge stoelen. In de badkamer een ligbad en toilet, ervoor een grote wastafel met koffiezetapparaatje en een kapstok. Het hotel heeft 2 jacuzzi's. Er is geen restaurant. In de ontbijtruimte wordt een gratis continentaal ontbijt geserveerd. Helaas wordt gebruik gemaakt van plastic wegwerp servies en bestek. West Yellowstone is een druk toeristenplaatsje vlakbij Yellowstone National Park. Er zijn veel souvenirwinkels en restaurants; er is ook een MacDonalds.

Goed hotel als uitgangspunt voor een bezoek aan Yellowstone National Park.

Goed motel voor bezoek aan Yellowstone

Laura,
    15-8-2017

Laat je niet afschrikken door de buitenkant. Aan de zijkant ligt een heel gedeelte met gerenoveerde kamers. Deze kamers zijn groot en zien er heel net uit. Motel ligt bijna naast de ingang van Yellowstone. Bij het naast gelegen tankstation krijg je gratis koffie en thee als gast van het motel.

koloniale stijl interieur,verwend worden

Akerboom,
    1-7-2016

Hotel met authentiek interieur,patio en overdekte veranda.Kamers in stijl met alle benodigdheden tot lavendelspray en oordopjes aan toe.Ruime badkamer met benodigdheden.Goede eetgelegenheid in souterrain

Mooie omgeving

Bastiaan Bakker,
    18-6-2016

Yellowstone National park is een absolute aanrader voor bezoek. Op een georganiseerde reis of met een huurauto ben je zeker wel een paar dagen zoet om dit natuurschoon te aanschouwen.

Leuk hotel voor als basis van je avontuur!

Heel fijn hotel

Brenda,
    1-6-2016

Heel prettig dat je de hele dag zoveel koffie, thee en fruit kan pakken als je wilt. Prima kamers en alles op loop afstand in het dorp om uit eten te gaan.