Hotel Econo Lodge

HotelWeer vandaag31°9°
6,5

2 reviews over Hotel Econo Lodge in het Nederlands

goede slaapplek voor een goede prijs

Nancy Dekker
13-7-2011

Het hotel is centraal gelegen en je zit zo in de stad..

Ontbijt is karig , maar er ligt genoeg om iets te eten...

Op de kamer kan je genoeg koffie krijgen, alleen jammer dat ze daar geen bekers bij doen, maar daar in tegen kan je 24 uur per dag ook koffie krijgen in de lobby..

Wij hebben er 4 dagen gezeten en hebben het er prima naar ons zin gehad.

net goed voor een nacht

JC Versteeg
3-7-2011

Hotel Econo Lodge in Missoula biedt precies dat wat een toerist op doorreis wil.

Een schone kamer met douche, toilet, 2 queenbedden en compimentary continental breakfast. Wel wat gehorige kamers.

Econo lodge is zeer gunstig gelegen, onder aan de afrit van de interstate en de invalsweg naar de stad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Econo Lodge in Missoula, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Econo Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Econo Lodge scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.