Hotel C'Mon Inn

Weer vandaag5°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor C'Mon Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel C'Mon Inn in het Nederlands

2006

Een prachtig hotel -in Montanastijl- met mooie grote kamers. De kamers op de 1e en 2e verdieping hebben een balkon met lekkere stoelen dat uitziet op de overdekte binnenplaats. Op de binnenplaats zijn 4 jaccuzzi's met een rotspartij/waterval en een groot binnenzwembad, dus vertier genoeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel C'Mon Inn in Missoula, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel C'Mon Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.