vakanties Missoula

Reviews over Missoula

doorsnee motel

Theo & Yvonne,
    29-6-2015

op onze rondreis hebben we hier één nacht overnacht. Het complex heeft 2 gebouwen en wij sliepen in gebouw 2 . Er waren niet veel gasten dus je voelt je een beetje verdwaald. Kamer verder netjes evenals badkamer. Ontbijt ruimte redelijk ruim en het ontbijt zelf standaard motel. Motel ligt aan een drukke straat maar daar heb je verder geen last van.

Hotel zeer dicht bij airport, makkelijk vindbaar,

mevrouw de Jong,
    15-9-2013

Ideaal hotel om te slapen na een lange intercontinentale vliegreis

goede slaapplek voor een goede prijs

Nancy Dekker,
    13-7-2011

Het hotel is centraal gelegen en je zit zo in de stad..

Ontbijt is karig , maar er ligt genoeg om iets te eten...

Op de kamer kan je genoeg koffie krijgen, alleen jammer dat ze daar geen bekers bij doen, maar daar in tegen kan je 24 uur per dag ook koffie krijgen in de lobby..

Wij hebben er 4 dagen gezeten en hebben het er prima naar ons zin gehad.

Een prachtig hotel -in Montanastijl- met mooie grote kamers

Nard en Ans,
    22-11-2006

Een prachtig hotel -in Montanastijl- met mooie grote kamers. De kamers op de 1e en 2e verdieping hebben een balkon met lekkere stoelen dat uitziet op de overdekte binnenplaats. Op de binnenplaats zijn 4 jaccuzzi's met een rotspartij/waterval en een groot binnenzwembad, dus vertier genoeg.

Heel mooi hotel maar wel even moeten zoeken

Lydia,
    22-11-2004

Heel mooi hotel maar wel even moeten zoeken. Groot opgezet, groot binnenzwembad, fitness en restaurant aanwezig. Nette ruime kamers. De stad heeft weinig te bieden, winkels en restaurants liggen zeer verspreid.

Missoula scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews