Montana

Reviews over accommodaties in Montana

Mooie omgeving

Bastiaan Bakker,
    18-6-2016

Yellowstone National park is een absolute aanrader voor bezoek. Op een georganiseerde reis of met een huurauto ben je zeker wel een paar dagen zoet om dit natuurschoon te aanschouwen.

Leuk hotel voor als basis van je avontuur!

Heel fijn hotel

Brenda,
    1-6-2016

Heel prettig dat je de hele dag zoveel koffie, thee en fruit kan pakken als je wilt. Prima kamers en alles op loop afstand in het dorp om uit eten te gaan.

Prettig hotel/motel

S,
    19-9-2014

We vonden dit een zeer prettig hotel. Vriendelijk personeel, ruime en schone kamers en een prima ontbijt. Indien je de ontbijtruimte te klein vindt kun je op je kamer eten, hier is een tafel met stoelen. Ook is er een koelkast met magnetron. We hebben hier een heerlijk verblijf gehad.

Het hotel ligt perfect als je Yellowstone bezoekt. In het dorp zijn diverse restaurantjes te vinden (wij hebben meerdere avonden bij Three bear restaurant gegeten, hier was het altijd druk. Eten gewoon netjes voor nette prijs)

Typisch Super 8

Quadrifoglio,
    16-9-2014

Vergelijkbaar Super 8 inrichting. Krappe kamers, hoogst noodzakelijke inrichting, geen overdaad. Niet aan te bevelen om met 4 volwassenen in 1 kamer met 2 Queenbedden.

Schoon bedlinnen, dito sanitair.

Geen lift, alle verdiepingen/ kamer per trap bereikbaar.

Weinig zitstoelen in ontbijtruimte, erg beperkt ontbijt.

Makkelijk bereikbaar vanuit Interstate. Wel op ruime afstand van Yellowstone NP.

Parkeerruimte genoeg.

McDonalds om de hoek.

Authentiek, voldoende reputatiewaarde

Quadrifoglio,
    16-9-2014

Dit hotel onderscheidt zich doordat de centrale ruimte op authentieke (blokhut-) wijze is ingericht, vermoedelijk altijd al zo is geweest. Receptie is heel hands-on, heel cooperatief.

De kamers zijn groot en schoon. Het sanitair is voldoende.

Het zwembad en tub liggen buiten, maar gezellig tegen het hotel aan, zijn uiteraard verwarmd. Handdoeken gratis.

De bereikbaarheid vanuit Glacier NP is goed. Wel even doorrijden. In de omgeving ook voldoende restaurants om op eenvoudige wijze iets te eten.