vakanties Kalispell

Reviews over Kalispell

Goed hotel aan de rand van het centrum.

ah_de_meer,
    20-6-2014

Redelijk groot hotel aan de rand van het centrum van Kalispell. Het is in hoefijzervorm gebouwd en heeft 2 verdiepingen. Ruime kamers met 2 king-size bedden, grote t.v., koelkast, magnetron, koffiezetapparaat. De badkamer is erg klein: toch een grote wastafel, toilet, ligbad. Niet alle kamers waren goed schoon. Het hotel heeft geen restaurant, wel is er (gratis) voor alle gasten een uitgebreid Amerikaans ontbijtbuffet. Helaas wordt gebruik gemaakt van plastic bestek en borden. Eigenlijk niet acceptabel voor zo'n mooi hotel. Er is een ovaal zwembad met een bubbelbad; de in de brochure vermelde fitnessruimte was in 2014 verdwenen. Onder hetzelfde dak bevindt zich een mooi winkelcentrum. Tegenover het hotel is een grote supermarkt. In de hoofdstraat bevinden zich wat restaurants en winkels, ook antiek en curiosa.

Goed hotel, neem het ontbijt voor lief.

Prima value for money

Tjakko,
    4-6-2014

Prima te vinden , vriendelijk personeel en gebruikelijk redelijk ontbijt maar je kunt ook niet meer van "complementary"verwachten

Goede uitvalsplek voor tussenstop/overnachting

Hans,
    28-8-2010

Prettig hotel en vriendelijke en hulpvaardige gastvrouw. Typische en praktische Amerikaanse kamers. Vragen altijd om een kamer met 2 queens bedden. (een om in te slapen en de ander om de koffers op te leggen.

Gratis internet.

Keurig restaurant om de hoek (links af en volgende blok weer links af). Kan niet missen.

Hoogtepunt

Hanny en Rob van Hest,
    27-10-2009

Keurig verzorgd motel, gigantische kamer, goed ontbijt.

Met enige charme kregen we voor een mooie prijs een geweldig mooie kamer met haardvuur, bankstel en jacuzzi op kamer. Magnetron, koelkast en koffie apparaat met bijbehorende spullen (tubetje tandpasts, scheersetje e.d.). Grote badkamer met bad en douche.

Mooi hotel, slechte ligging

17-7-2009

Prima hotel, jammer dat het aan de rand van een bedrijventerrein ligt.

Kalispell scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews